loader
13:09
0
کد خبر : 1408

قطر اسیر شگفتی‌سازی نشد/ حذف آبرومندانه فلسطین

تیم ملی قطر با پیروزی مقابل فلسطین به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

قطر اسیر شگفتی‌سازی نشد/ حذف آبرومندانه فلسطین

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم‌های ملی فوتبال قطر و فلسطین از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) و در دومین مسابقه از روز دوم بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ های آسیا 2023، در ورزشگاه البیت دوحه مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این بازی تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. در این دیدار ابتدا عدی دباغ در دقیقه 37 گلزنی کرد و فلسطین را پیش انداخت، اما قطری‌ها برای اینکه در پایان نیمه اول بازنده به رختکن نروند تا دقایق پایانی نیمه اول برای جبران نتیجه جنگیدند و مزد زحمات خود را در دقیقه 6+45 با گلزنی حسن الهیدوس دریافت کردند.در حالی که انتظار می‌رفت میزبان نیمه دوم را هجومی آغاز کند در دقیقه 49 صدرنشین گروه A رقابت‌ها صاحب پنالتی شد و اکرم عفیف دروازه رقیب را برای مرتبه دوم باز کرد تا تیمش دست بالا را داشته باشد. در ادامه بازی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و قطر با نتیجه 2 بر یک فاتح مسابقه شد.با این نتیجه دیگر شگفتی خلق نشد و قطر بدون مشکل به جمع هشت تیم برتر جام هجدهم رسید.

شرح گل ها:

دقیقه 36 - عدی دباغ (قطر 0 - 1 فلسطین): روی اشتباه بسام راوی عدی دباغ پشت محوطه صاحب توپ شد و با حرکت عالی و ضربه زمینی دروازه قطر را باز کرد تا فلسطین از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 6+45 - حسن الهیدوس (قطر 1 - 1 فلسطین): باز هم همکاری اکرم عفیف و حسن الهیدوس روی ضربه کرنر زمینه‌ساز گل قطر شد، ضربه زمینی و محکم عفیف داخل محوطه جریمه به الهیدوس رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع فلسطین به گل تبدیل شد.

دقیقه 49 - اکرم عفیف ( قطر 2 - 1 ) : حرکت در عمق معز علی با خطای محمد صالح و اعلام پنالتی به سود قطر همراه شد، اکرم عفیف پشت توپ قرار گرفت و گل دوم قطر را وارد دروازه فلسطین کرد.

برچسب ها
کد خبر : 1408
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار