loader
05:48
0
کد خبر : 2904

قهرمانی خانوادگی در پرسپولیس؛ جام و یک قلب قرمز برای تو!

اختصاصی/ پشت پرده قهرمانی پرسپولیس، سرمربی و همسری قرار داشتند که از بازیکنان این تیم مثل بچه‌های خودشان مراقبت کردند.

قهرمانی خانوادگی در پرسپولیس؛ جام و یک قلب قرمز برای تو!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس یک پرسپولیسی قدیمی است. حسن خان‌محمدی، مدافع راست سرعتی پرسپولیس در ابتدای دهه هشتاد که بعد از نمایش درخشان در بهمن به این تیم پیوست. او البته خیلی زود گرفتار یک مصدومیت سنگین شد و به اجبار و در ۲۷ سالگی فوتبال را کنار گذاشت. شاید به همین دلیل است که در تیم نوجوانان پرسپولیس او به کمک خانواده‌اش بچه‌های تیم را که گرفتار آسیب دیدگی می‌شدند تحت مراقبت قرار می‌داد.

تلاش مدافع راست سابق پرسپولیس که به خاطر سرعت و جنگجویی اش محبوب سکوها بود امسال به قهرمانی نوبرانه تیم نوجوانان پرسپولیس در لیگ تهران انجامید. او بعد از قهرمانی هم دست به یک اقدام جالب زد و مدال قهرمانی را به همسرش تقدیم کرد. موضوعی که در گفتگو با خبرنگار سایت فوتبال برتر اینطور درباره‌اش توضیح می‌دهد:«همسرم در چند سال اخیر برای تیم خیلی زحمت کشیده بود و با این کار دلم می خواست بخشی از زحماتش را جبران کنم.»

مدافع راست سابق پرسپولیس این را گفت و سپس ادامه داد:« در این سال ها، چه در نونهالان و نوجوانان، همسرم پا به پای من برای تیم زحمت کشید. چه در مواقع مصدومیت و چه از نظر تغذیه بازیکنان او دستیار و کمک بزرگ من بود.»

حرف‌های او نشان می دهد پرسپولیس در رده نوجوانان با انرژی و احساسی که پشت سر تیم بوده توانسته به قهرمانی برسد:«مصدومیت های زیادی برای بچه ها پیش می آمد. چندباری مصدومیت رباط صلیبی داشتیم و اگر کمک همسرم نبود با توجه به مشغله زیاد من شاید نمی توانستیم بچه ها را آماده کنیم. بازهم می گویم در این قهرمانی او(همسرم) خیلی به من کمک کردم و می خواهم از او تشکر کنم.»

شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس مثل سال‌ها و دهه‌های اخیر اصلا خوب نیست. سرمربی تیم نوجوانان هم شرایط را چندان خوب نمی داند:«در چند سال اخیر مشکلات زیادی داشتیم و راستش را بخواهید باشگاه هم هیچ کمکی به ما نکرد. تا جایی که من دیدم نگاه و ساسیت باشگاه فقط به امیدها و بزرگسالان بود. هفته سیزدهم و قبل از برگزاری دربی با استقلال، درویش قول پاداش به اعضای تیم را داد و هنوز منتظر هستیم تا پاداش ها را پرداخت کند»!

خان‌محمدی درباره اینکه باشگاه وعده داده است برای بازیکنان رده پایه خوابگاه تدارک ببیند گفت:«نمی‌دانم چه بگویم؛ هرچند خیلی خوشبین نیستم. خودم خانه‌ای داشتم که می‌خواستم بازسازی‌اش کنم و آن را در اختیار تیم قرار دادم. با همه این‌ها خداراشکر می‌کنم که نتیجه گرفتیم و به قهرمانی رسیدیم، چون مهم فقط موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران است.»

عکاس: محمد وحیدپور/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 2904
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار