loader
08:51
0
کد خبر : 1274

جانشین‌های احتمالی آقای خاص؛ خانه سرخ چشم‌انتظار است!

اختصاصی / بعد از انتشار ویدیویی از یورگن کلوپ مبنی بر خداحافظی از لیورپول در پایان فصل، حالا گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین سرمربی آلمانی به اوج خود رسیده است.

جانشین‌های احتمالی آقای خاص؛ خانه سرخ چشم‌انتظار است!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ صبح جمعه بود که سرمربی آلمانی مشهور دنیای فوتبال با انتشار یک پیام ویدیویی، دنیا را در شوک فرو برد! شوکی از جنس جدایی، خداحافظی! شوکی از جنس «ترس از فردای بدون کلوپ»! شوکی همچون مواجهه با طوفان روی عرشه بدون ناخدا! قطعاً حالا درک می‌کنید که چرا لیورپولی‌ها بعد از انتشار خبر جدایی یورگن کلوپ از سرخ‌های مرسی‌ساید در پایان این فصل، به طور مکرر صفحات سایت‌های ورزشی را بالا - پایین تا نشانی از گزینه‌های مد نظر مدیران باشگاه بیابند! نشانی که شاید کمی آنها را به ساحل آرامش نزدیک کند!

به همین بهانه بد نیست نگاهی بیاندازیم به گزینه‌هایی که تا این لحظه نام آنها به عنوان جانشینی «آقای معمولی» روی نیمکتِ سرخ آنفیلد مطرح شده است:

زین الدین زیدان

مربی فرانسوی که رکورد حیرت‌انگیز سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد؛ با وجود ایام طولانی‌مدت دوری از فوتبال، همواره اسمش در گوش مدیران باشگاه‌های بزرگ اروپایی و حتی تیم‌های ملی زمزمه شده است. البته تا این لحظه زیزو به دلیلی از قبول این پیشنهادات متعددش خودداری کرده که برای نمونه می‌توان به پیشنهاد منچستر یونایتد اشاره کرد که مرد فرانسوی به دلیل مسائل خانوادگی و مشکل زبان به آن پاسخ «منفی» داد تا گلیزرها با «اریک تن هاخ» وارد مذاکره شوند. باید دید آیا زیزو بالاخره تصمیم به ترک خانه‌نشینی و بازگشت به فوتبال می‌گیرد یا همچنان از تعطیلات خانوادگی خود لذت می‌برد.

ژابی آلونسو

هافبک سابق قرمزها پس از یک و نیم فصل هدایت بایرلورکوزن، گزینه مورد علاقه هواداران و البته مدیران باشگتاه برای جانشینی کلوپ است. آلونسو رکورد 64 درصد کسب پیروزی را با لورکوزن در بوندسلیگا به نام خود سند زد و توانست فصل گذشته آنها را به مقام ششم و لیگ اروپا برساند. جذب سرمربی باسکی مشکلی نخواهد بود زیرا لورکوزن بندی در قرارداد او - که در تابستان 2026 منقضی می‌شود - قرار داده که به او اجازه می‌دهد در صورت تماس قرمزهای مرسی‌ساید در پایان فصل از این تیم جدا شود.

استیون جرارد

نماد قرمزها از زمانی که کفش‌های خود را به عنوان بازیکن به دیوارهای اتاق پسرش آویزان کرده، به‌عنوان یکی از مربیان باشگاه در آینده در ذهن هواداران بندرنشین جا خوش کرده است! با این حال، دوران بد او در استون ویلا ممکن است باشگاه را از نشاندن او به عنوان یورگن کلوپ در این مقطع منصرف کند. علاوه بر آن، بازیکن سابق انگلیس به تازگی قرارداد جدیدی با باشگاه الاتفاق عربستان سعودی امضا کرده که شانس او برای هدایت لیورپول را هم طبیعتاً کمرنگ‌تر نموده است.

اونای امری

این مربی اسپانیایی به خوبی بعد از یک طلسم فاجعه‌بار با آرسنال دوباره به انگلیس و ویلا پارک برگشته است. امری فصل گذشته استون ویلا را به مقام هفتم رساند؛ موفقیتی که آنها در مسیر بهتر شدن قرار داد چرا که در حال حاضر آنها در رده چهارم جدول لیگ برتر هستند. امری سابقه کار در ویارئال را دارد که سبک هیجان‌انگیزی از فوتبال را به نمایش می‌گذاشت؛ چیزی که در آنفیلد نا آشنا نیست. با این حال با توجه به سابقه امری روی نیمکت توپچی‌های لندن بعید است هواداران لیورپول به انتخاب این مربی، روی خوش نشان دهند!


ژوزه مورینیو

سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد پس از اینکه در ماه جاری توسط غول فوتبال ایتالیا یعنی رم اخراج شد، در حال حاضر یک مربی آزاد به حساب می‌آید. مورینیو در گذشته تاریخچه‌ای آتشین با لیورپول دارد اما اگر سران سرخ‌ها می‌خواهند یک مدیر بزرگ به جای کلوپ را روی نیمکت آنفیلد قرار دهند، او بهترین گزینه برای جذب است. با این حال، لیورپول احتمالاً برای جذب مرد پرتغالی با تیم الشباب عربستان رقابت خواهد کرد که شایعه شده که در حال مذاکره برای انتصاب ژوزه به عنوان سرمربی جدید خود است.

برچسب ها
کد خبر : 1274
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار