loader
10:36
0
کد خبر : 2154

جانشین احتمالی یامگا با سابقه بازی در استقلال

مدافع راست سابق استقلال در حالی قراردادش را در آستانه بازی با پرسپولیس با آلومنیوم اراک فسخ کرد که گفته می‌شود احتمالا قرار است یک بار دیگر لباس آبی را به تن کند.

جانشین احتمالی یامگا با سابقه بازی در استقلال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، میلاد فخرالدینی مدافع راست ۳۳ ساله و کرمانی تیم آلومینیوم اراک از این تیم جدا شد. این در حالی است که زمزمه‌هایی مبی بربازگشت او به استقلال شنیده می‌شود.

استقلال بعد از مصدومیت شدید کوین یامگا از ناحیه چشم و دوری این بازیکن از ترکیب تیم دست کم تا پایان فصل جاری، به دنبال جذب مهدی تیکدری مدافع راست سابق تراکتور و حال حاضر گل‌گهر سیرجان بود اما این بازیکن هنوز با گل گهر قرارداد دارد و نتوانسته رضایت تیمش را برای حضور در جمع آبی های تهران به دست بیاورد.

فخرالدینی در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم در تیم استقلال بازی می‌کرد. او دراین تیم ۵۵ بازی در لیگ برتر و جام حذفی با استقلال حضور پیدا کرد و توانست ۳ گل و شش پاس گل را به نام خودش ثبت کند. او در استقلال در دفاع راست، وینگر راست و هافبک راست به میدان رفت.

فخرالدینی که گفته می‌شود مذاکراتش با استقلال برای پیوستن به این تیم انجام شده، پیش از آلومینیوم در تیم های مس کرمان، تراکتور، استقلال، نفت تهران، گسترش فولاد و ذوب‌آهن بازی کرده است.

 

برچسب ها
کد خبر : 2154
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار