loader
20:08
3
کد خبر : 8334

جزئیات جالب پیشنهاد پرسپولیس به ترابی

یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با مهدی ترابی است.

جزئیات جالب پیشنهاد پرسپولیس به ترابی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در فصل اخیر مهدی ترابی بود. این هافبک تکنیکی و بازیساز، با پاس‌های دقیق و شوت‌های تماشایی خود تهدید بزرگی برای حریفان بود و سهم بزرگی در موفقیت قرمزها ایفا کرد و طبیعی است باشگاه پرسپولیس به هر شکلی که شده بخواهد قرارداد او را تمدید کند. در این بین خبرگزاری فارس مدعی شده آخرین مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به ترابی برای قرارداد جدید 21 میلیارد تومان بوده که نسبتا عدد قابل توجهی است اما این رقم در مرحله اول مورد موافقت ترابی قرار نگرفته است.

از سوی دیگر، پرسپولیسی‌ها برای حفظ بازیکن ملی‌پوش خود به این مقدار بسنده نکرده‌اند و گفته‌اند که حدود 5 میلیارد تومان آپشن را هم در قرارداد او خواهند گنجاند. جالب است بدانید حتی این هم آخرین ترفند پرسپولیس برای حفظ ترابی نبوده و براساس شنیده‌ها، هوادار متمول قرمزها به ترابی قول داده مبلغ 5 میلیارد تومان هم از طرف خودش به قرارداد او اضافه خواهد کرد تا قرارداد این هافبک 29 ساله با آپشن‌ها به بیش از 30 میلیارد تومان برسد! براساس آخرین به روزرسانی ترنسفرمارکت، ترابی سومین بازیکن ایرانی ارزشمند در لیگ برتر ایران است که طبق برآورد این سایت 1.5 میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

با این وضعیت، به نظر می‌رسد پرسپولیس کار چندان ساده‌ای برای تمدید قرارداد ترابی پیش رو ندارد و باید دید آیا این بازیکن در روزهای آینده به پرسپولیس پاسخ مثبت خواهد داد یا اینکه مدیران باشگاه مجبور خواهند شد برای جلب نظر او، مبلغ پیشنهادی خود را از این هم بالاتر ببرند

برچسب ها
کد خبر : 8334
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

سامی - 3 ماه پیش

ترابی زیر تاق زن
2 2
کاربر میهمان

Mehdi.ghola.i - 3 ماه پیش

مطمئن باشین هیچ باشگاه خارجی سراغ ترابی نمیاد فقط یه خورده ناز میکنه اخر سر هم یه چهل پنجاه تایط میبنده
0 0
کاربر میهمان

Mehdi.ghola.i - 3 ماه پیش

هیچ جایی نمیره یه خورده ناز میکنه یه ده دوازده تای دیگه میزارن رو قراردادش میمونه
0 0
پربازدیدترین اخبار