loader
21:44
0
کد خبر : 6853

جستجوی لیورپول برای یافتن دستیار آرنه در لینکداین!

اختصاصی / سران باشگاه لیورپول برای یافتن متخصصی در زمینه ضربات ایستگاهی، به عنوان دستیار آرنه اسلات، در شبکه‌های اجتماعی آگهی کرده‌اند.

جستجوی لیورپول برای یافتن دستیار آرنه در لینکداین!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سران باشگاه لیورپول از هم اکنون درحال آماده سازی شرایط برای حضور آرنه اسلات روی نیمکت مربیگری تیمشان هستند. آن‌ها در جستجوی افراد مناسبی برای تکمیل کادر فنی تیمشان هستند تا جانشین یورگن کلوپ بتواند به بهترین نحو ممکن کارش در این باشگاه را آغاز کند.

نکته‌ای که در این میان جلب توجه می‌کند، نحوه جستجوی مدیران لیورپول برای یافتن گزینه مدنظرشان است. مقامات باشگاه لیورپول حالا یک آگهی در اینترنت از طریق وب سایت لینکداین منتشر کرده‌اند و در جستجوی یک مربی متخصص در زمینه ضربات ایستگاهی هستند.

در متن دقیق این آگهی می‌خوانیم: «یک سرمربی با لیسانس UEFA A، متخصص در زمینه بهبود عملکرد تیم در ضربات ایستگاهی؛ انجام این شغل نیازمند آنالیز تخصصی، برنامه‌ریزی دقیق و توانایی مدیریت استراتژی‌ها به صورت حرفه‌ای در زمیه ضربات ایستگاهی، چه در امور دفاعی و چه تهاجمی است.»

در این آگهی جزئیات دقیق‌تری نیز ذکر شده است: «شغلی دائمی با ۳۵ ساعت کار در هفته؛ حقوق مناسب برای جبران تلاش‌ها و تعهد نیروی کاری.» در ادامه، به تعطیلات و مرخصی‌های مربی نیز اشاره شده است: «۲۵ روز، به علاوه ۸ روز تعطیلات و گزینه اضافه کردن ۵ روز اضافه به تعطیلات.»

برچسب ها
کد خبر : 6853
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار