loader
14:49
0
کد خبر : 2816

جشن آلفونسو دیویس به مناسبت انتقالش به رئال مادرید

اختصاصی/ ستاره بایرن مونیخ در شرایطی که دوره نقاهت مصدومیتش را پشت سرمی‌گذارد، تا ساعت ۴ صبح مشغول جشن و پایکوبی شکار شد.

جشن آلفونسو دیویس به مناسبت انتقالش به رئال مادرید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مدتی است که آلفونسو دیویس، ستاره باشگاه بایرن مونیخ زیر ذره‌بین مادریدی‌هاست و سران رئال قصد دارند تا برای تقویت جناح چپ تیمشان، او را به برنابئو ببرند. طبق گزارش‌های منتشره، حالا آنها با مدیر برنامه‌های این ستاره کانادایی- غنایی به توافقات شفاهی دست یافته‌اند.

بدین ترتیب دیویس در روز اول جولای سال ۲۰۲۵ و با اتمام قرارداد فعلی‌اش با بایرن، به عنوان بازیکن آزاد به مادرید منتقل خواهد شد. هر چند سران بایرن تمایل دارند تا در بازار تابستانی این ستاره را به فروش برسانند تا پولی عاید باشگاه شود.

بلافاصله بعد از این توافق شفاهی، دیویس فرصت را غنیمت شمرد تا این انتقال را با دوستانش جشن بگیرد. طبق گزارش منتشره در روزنامه بیلد، او بعد از برد ۱-۲ بایرن مونیخ مقابل لایپزیش، همراه با دو تا از هم تیمی‌هایش، سرژ گنابری و لئون گورتزکا، به کنسرت لوسیانو، رپر آلمانی رفتند و بعد از کنسرت هم در میهمانی خصوصی لوسیانو در هتل شرکت کردند و تا ۴ بامداد مشغول پایکوبی بودند.

اما نکته عجیب اینجاست که دیویس در حال پشت سرگذاشتن مصدومیت لیگامنت زانوی چپش است و فردای آن روز می‌بایست ساعت ۱۰.۳۰ صبح در تمرینات بایرن حضور می‌یافت.

دیویس در جریان بازی بایرن مونیخ مقابل مونشن گلادباخ مصدوم شد و در چهار بازی اخیر تیمش که دیدارهای تعیین‌کننده‌ای هم در کورس قهرمانی به شمار می‌رفت، غایب بود. باواریایی‌ها با کسب نتایج ضعیف در این بازی عملا شانس‌شان برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل بوندس‌لیگا را از دست دادند و در لیگ قهرمانان اروپا هم کار برایشان گره خورد.

شاگردان توخل در غیاب دیویس، سه باخت دردناک مقابل بایرلورکوزن (۰-۳)، بوخوم (۲-۳) و لاتزیو (۰-۱) را تجربه کردند و این آمار بسیار ضعیفی برای باواریایی‌هاست که حالا فاصله‌شان با لورکوزن صدرنشین بوندس‌لیگا به ۸ امتیاز رسیده و باید در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو، به هر ترتیبی شده، باخت بازی رفت را جبران کرده و به دور بعد صعود کنند.

از سوی دیگر هواداران بایرن هم به شدت از دیویس ناراحتند و رفتار او را غیرحرفه‌ای می‌دانند و در شبکه‌های اجتماعی از مسئولان بایرن خواسته‌اند تا جریمه سنگینی برای این سه بازیکن درنظر بگیرند.

برچسب ها
کد خبر : 2816
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار