loader
06:36
0
کد خبر : 5986

جشن بازی ۱۰۴ علیرضا در دکویپ استادیوم؛ عجله جهانبخش در زمان پنالتی

اختصاصی/ ملی‌پوش ایرانی حاضر در فوتبال هلند به باشگاه صدتایی‌هایی فاینورد یکی از مهمترین باشگاه‌های فوتبال اروپا پیوست.

جشن بازی ۱۰۴ علیرضا در دکویپ استادیوم؛ عجله جهانبخش در زمان پنالتی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علیرضا جهانبخش در دیدار فاینورد برابر پی ای سی زوله روی ضربه پنالتی که سانتیاگوو خیمنز وارد دروازه کرد، خیلی زود وارد محوطه هجده قدم شد: بااین حال مارک ناگتگال داور مسابقه گل را قبول کرد. علیرضا در این بازی از دقیقه ۵۷ به جای لوکا ایواسنیچ به زمین آمد و فاینورد که ۲- صفر پیش بود بعد از حضور او ۳ گل دیگر هم زد.

جهانبخش در این بازی به صد و چهارمین بازی‌اش با پیراهن فاینورد رسید. افتخاری که با توجه به اعتبار و افتخارات این تیم هلندی در فوتبال اروپا  نقطه عطفی در کارنامه کاپیتان تیم ملی ایران به حساب می‌آید. باشگاه فاینورد شب بازی با زوله از علیرضا و گرنوت تراونر که هردو از صد بازی با پیراهن فاینورد عبور کردند تقدیر کرد.

جهانبخش هرچند سه فصل نه چندان درخشان در برایتون و فوتبال انگلستان داشت اما او همواره در فوتبال هلند یک چهره محبوب و یک ستاره قابل اتکا برای تیم‌هایش بوده است. به همین خاطر است که رسانه‌های هلندی نوشته‌اند که وقتی نام جهانبخش به میان می‌آید، لبخند بر چهره بسیاری از فاینوردرها نقش می‌بندد. این وینگر باتجربه از زمان حضورش در سال ۲۰۲۱ توانسته قلب لژیون (هواداران فاینورد) را در کوتاهترین زمان ممکن به دست بیاورد. او باشخصیت و تعصبی که دارد نه تنها در زمین بازیکن مهمی است که یک مهره باتجربه در رختکن است که به ایجاد فضای مثبت در تیم کمک می‌کند.

در بازی روز گذشته برابر زوله جهانبخش در ترکیب فاینورد عملکرد خوبی داشت هرچند تصاویری از او در زمان ضربه پنالتی خیمنز در فضای مجازی منتشر شده که زودتر از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شده است.

برچسب ها
کد خبر : 5986
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار