loader
11:38
0
کد خبر : 6753

جشن خداحافظی امباپه با پاریس با ۲۵۰ میهمان و در غیاب الخلیفی

اختصاصی/ ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن برای خداحافظی از باشگاه پاریسی یک میهمانی بزرگ ترتیب داده بود.

جشن خداحافظی امباپه با پاریس با ۲۵۰ میهمان و در غیاب الخلیفی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن بعداز یک ماجراجویی طولانی در این باشگاه، خودش را برای ترک پاریس و شروع داستان فوتبالی تازه در مادرید آماده می کند. او دوشنبه شب میهمانی بزرگی را برای خداحافظی از نزدیکانش در پاریس ترتیب داده بود.

امباپه به این بهانه ۲۵۰ نفر از عزیزانش که در طول هفت سال حضور او در باشگاه پاریسی در کنارش بودند را برای شام دعوت کرده کرده بود که در بین این افراد، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن جایی نداشت.

در این میهمانی که در رستوران Gigi پاریس برگزار شد، تعداد زیادی از کارمندان باشگاه PSG، اعضای خانواده امباپه، هم تیمی های او و خانواده هایشان و دوستان و نزدیکان این ستاره فرانسوی حضور داشتند.

امباپه حالا تنها یک بازی دیگر با پیراهن پاری سن ژرمن پیش رو خواهد داشت: فینال جام حذفی فرانسه که روز شنبه برگزار خواهد شد و بعد از اتمام این بازی، او می تواند خبر انتقالش به رئال مادرید را به صورت رسمی اعلام کند. هرچند که با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی توافق کرده که این اتفاق در روز دوم ژوئن، یک روز بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی رخ دهد.

این ستاره فرانسوی در جریان این میهمانی، سخنرانی کوتاهی برای عزیزانش داشت که البته در جریان آن از هیچ رازی پرده برنداشت. امباپه در بخشی از صحبتهایش گفت: « اینجا یک جمع خانوادگی است و تمام کسانی که اینجا هستند برای من افراد عزیزی هستند؛ به همین خاطر صحبت کردن و باز کردن در قلبم کار آسانی نخواهد بود. هیچ پیغام یا هیچ سرنخی نمی دهم. شما افرادی هستید که می خواهم از ته قلبم از شما تشکر کنم. اگر اینجا هستید به این خاطر است که در بخشی از زندگی ام، تاثیر بزرگی روی من داشتید.»

برچسب ها
کد خبر : 6753
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار