loader
04:24
0
کد خبر : 2602

جغرافیای یک‌چهارم نهایی ACL؛ کره و عربستان در نیمه‌نهایی!

با شکست سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی تکلیف هشت تیم پایانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان 24/23 آسیا مشخص شد.

جغرافیای یک‌چهارم نهایی ACL؛ کره و عربستان در نیمه‌نهایی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در میان هشت تیم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبری از تیم های ایرانی نیست. سپاهان تنها تیم ایران باقی مانده در رقابت ها در بازی برگشت در ریاض هم سه، یک شکست خورد تا در مجموع دو بازی با شکست 6، دو از مسابقات کنار برود.

الهلال اما با صعود به مرحله یک چهارم نهایی یکی از سه نماینده لیگ فوتبال عربستان در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

سرنوشت تیم های ایرانی

تراکتور که در همان مرحله پلی اف مغلوب شارجه امارات شد تا ایران با سه نماینده در مرحله گروهی حضور داشته باشد. با این حال حتی سپاهان که به مرحله بعدی صعود کرد نتوانست صدرنشین گروهش شود و به عنوان یکی از بهترین تیم های دوم گروه به مرحله بعدی رفت. شانسی که پرسپولیس به آن دست نیافت و با وجود حضور در رتبه دوم در رقابت امتیازی نتوانست به مرحله حذفی برسد.

نساجی دیگر نماینده لیگ برتر ایران در این دوره از رقابت ها هم با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و نتوانست صعود کند.

جغرافیای یک چهارم نهایی

کره جنوبی 2 و عربستان سه تیم در مرحله یک چهارم نهایی دارند. چین، ژاپن و امارات هم هرکدام یک تیم در بین هشت تیم پایانی دارند. در این مرحله دو تیم کره ای و دو تیم عربستانی باید با هم دیدار کنند. در شرق چونبوک هیوندای موتور به مصاف اولسان هیوندای می رود. دیگر بازی این مرحله در شرق آسیا بین شاندونگ چین و یوکوهاما اف مارینوس ژاپن برگزار خواهد شد.

در قسمت غربی اما العین امارات با هرنان کرسپو سرمربی سرشناس آرژانتینی  اش در یک بازی دشوار باید به مصاف النصر عربستان و کریس رونالدو و دیگر ستاره های بزرگ این تیم برود. اما الهلال که با شکست سپاهان به مرحله بعدی صعود کرده در یک چهارم نهایی باید با الاتحاد بازی کند که یک بازی حساس و سخت میان دو تیم پرستاره فوتبال عربستان خواهد بود.

کره و عربستان در نیمه نهایی

اما هرنتیجه ای اتفاق بیفتد کره جنوبی و عربستان در جمع چهار تیم پایانی حداقل هر کدام یک تیم خواهند داشت چرا که از میان بازی دو تیم کره ای و همچنین بازی دو تیم  عربستانی یک  تیم از این کشورها به مرحله بعدی خواهد رفت.

شانس های آقای گلی

شانس های آقای  گلی  رقابت های این دوره با حضور در تیم های مرحله یک چهارم این شانس را دارند که گلهایش را افزایش بدهند. این در حالی است که کریس رونالدو با 5 گل زده در جمع  بهترین ها نیست اما سوپراستار پرتغالی این توانایی را دارد که در بازی های باقیمانده خودش را بالا بکشد. واقعیت اینست که رونالدو همواره یک مدعی آقای  گلی بالقوه است.

اما بهترین گلزن مسابقات تا الان کرایزان مهاجم برزیلی و 27 ساله شاندونگ تایشان است که 8 گل به ثمر رسانده است. الکساندر میتروویچ از عربستان 7 گل زده و تالیسکا از النصر و کودجولابا مهاجم 32 ساله و توگویی العین با 6 گل قرار دارند.

 

برچسب ها
کد خبر : 2602
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار