loader
20:40
1
کد خبر : 8283

جلسه نکونام و مدیران استقلال به روزهای آینده موکول شد

با وجود بازگشت جواد نکونام از تعطیلات هنوز جلسه‌ای بین او و مدیران جدید باشگاه استقلال برگزار نشده است.

جلسه نکونام و مدیران استقلال به روزهای آینده موکول شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اگرچه جواد نکونام با استقلال قرارداد دارد و حتی فرشید سمیعی هم بر ادامه همکاری او با آبی ها مهر تایید زد اما مالکان جدید باشگاه برای آغاز فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه منتظر برگزاری جلسه با نکونام هستند. نکونام بعد از پایان لیگ به همراه خانواده اش به سفر رفت و برگزاری جلسه بین او و مدیران هلدینگ خلیج فارس به بازگشت او موکول شد اما با وجود بازگشت آبی‌ها هنوز خبری از برگزاری جلسه نیست.

پس از برگزاری مجمع باشگاه استقلال و تعویق دو هفته‌ای تصمیم‌گیری درباره تکلیف مدیرعاملی و سرمربی فصل آینده جواد نکونام همراه با خانواده‌اش به مسافرت رفت. از درون باشگاه استقلال خبر می‌رسد ظرف فردا و پس فردا این جلسه برگزار خواهد شد و ظاهرا نکونام فهرست بازیکنان مازاد و مورد نیازش برای فصل آینده را تهیه کرده و قصد دارد در این جلسه با ارائه برنامه روزهای پیش رو در فصل بدنسازی و نقل و انتقالات، همگی را یکجا به مدیران باشگاه استقلال ارائه بدهد.

برچسب ها
کد خبر : 8283
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

Mehdi.ghola.i - 3 ماه پیش

تیم ما خصوصی هم شده باز از بالا باید دستور بگیره تا تیم سوگلی در کمال ارامش کارش رو انجام بده اخر سر هم بازیکنای خوب لیگ رو حریفا میبرن ما هم باید با فخرالدینی و جعفر تمدید کنیم
0 0
پربازدیدترین اخبار