loader
04:59
0
کد خبر : 4269

جمله تاکیدی سهیل مهدی درباره صدور مجوز حرفه‌ای: زمان‌بندی غیرقابل تغییر است

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین گفتگوی خود تاکید کرد زمان‌بندی اعلام شده برای ارسال مدارک باشگاه‌ها غیرقابل تغییر است.

جمله تاکیدی سهیل مهدی درباره صدور مجوز حرفه‌ای: زمان‌بندی غیرقابل تغییر است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در روزهایی که هواداران فوتبال به خصوص باشگاه‌های پرطرفدار نگران ماجرای صدور مجوز حرفه‌ای هستند سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در آخرین اظهارنظرش اعلام کرد از جزئیات مربوط به کارهای باشگاه‌ها بی خبر است.

سهیل مهدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی در این ارتباط گفت: ماجرای ارسال مدارک باشگاه‌ها یک زمانبندی غیرقابل تغییر دارد. طبق تجربه‌ای که در سال‌های گذشته داشتم می‌دانم دوستان در کمیته مجوز و مصطفی زارعی تلاش می‌کنند باشگاه‌ها در زمان مقرر، مدارک خود را ارسال کنند. امیدوارم این کار را به موقع انجام بدهند.

او در ارتباط با اینکه استقلال و پرسپولیس توانسته‌اند مدارک لازم را برای اخذ مجوز حرفه‌ای بارگذاری کنند گفت: از جزئیات خبر ندارم اما می‌دانم زمانبندی غیرقابل تغییر است.

با این وجود طی روزهای گذشته در حالی که برخی باشگاه‌ها اعلام کرده‌اند مدارکشان را کامل بارگذاری کرده‌اند اما نگرانی‌هایی هم وجود دارد. مهدی دراین باره گفت: در حالی که مدارک بارگذاری شده باشد به بحث بررسی مدارک می‌رسیم و امیدوارم در این مرحله مدارک باشگاه‌ها کفایت لازم را داشته باشند.

حرف‌های سهیل مهدی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ البته که گره‌ای از ابهامات موجود پیرامون سرنوشت باشگاه‌های مربوطه نمی‌کند و از طرفی شاید به نگرانی‌ها و ابهامات اضافه کند.

برچسب ها
کد خبر : 4269
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار