loader
07:42
0
کد خبر : 3752

جنجال در لیگ عربستان به خاطر بوسه رونالدو به لوگوی النصر!

اختصاصی / هفته بیست و چهارم رقابت‌های این فصل لیگ عربستان با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

جنجال در لیگ عربستان به خاطر بوسه رونالدو به لوگوی النصر!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ النصر عربستان جمعه شب و در دیدارش در هفته بیست و چهارم لیگ عربستان موفق شد تا به لطف تک گل کریستیانو رونالدو از سد الاهلی عبور کند. در این بازی که حکم ال‌کلاسیکوی عربستان را دارد، کریستیانو رونالدو موفق شد تا در دقیقه ۶۸ تک گل مسابقه را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

برد با طعم پرتاب بطری

النصر در شرایطی در بازی با الاهلی به پیروزی رسید که تنها گل بازی در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی و توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید.  البته رونالدو در نیمه اول بازی هم موفق به گلزنی شده بود ولی داور گل او را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. قبل از اعلام مردودی این گل و در شرایطی که بازیکنان النصر مشغول شادی بودند، هواداران الاهلی بطری‌هایی به سمت بازیکنان النصر پرتاب کردند که یکی از این بطری‌ها به سر اوتاویو برخورد کرد.

همین سرنوشت در نیمه دوم برای فیرمینو هم تکرار شد و گل او هم از سوی داوران مردود اعلام شد. اما در نهایت در دقیقه ۶۸ رونالدو با گلزنی در این بازی نشان داد که بحران‌ها را پشت سرگذاشته و همراه با هم‌تیمی‌هایش ناکامی مقابل العین امارات و حذف در لیگ قهرمانان آسیا را به دست فراموشی سپرده‌اند.

با این گل، تعداد گل‌های رونالدو برای النصر در رقابت‌های لیگ عربستان به ۲۳ گل در ۲۱ بازی رسید و النصر هم با این برد، توانست تا بعد از ۴ بازی ناکامی، طعم پیروزی را بچشد. هرچند که این بازی با حاشیه‌های زیادی همراه بود و هواداران الاهلی با پرتاب بطری به داخل زمین از شرمندگی تیم برنده در آمدند.

یک روز بعد از اتمام این بازی، النصر با انتشار ویدیوی از رونالدو در حال اشاره کردن به لوگوی النصر در صفحه رسمی‌اش، به شعارهای هواداران تیم‌های حریف از جمله الاهلی و الهلال واکنش نشان داد و نوشت: «ما می‌دانیم، آنها می‌دانند و تمام دنیا می‌دانند که همه دشمنی‌ها به این دلیل است که تو این لوگو را انتخاب کردی.»

جنجال بعد از برد الهلال

الهلال صدرنشین هم در بازی شنبه شب خود مقابل ضمک موفق شد با گلی جنجالی در وقت‌های اضافه رکورد بردهای متوالی‌اش را به عدد ۲۹ برساند. آنها در این بازی سختی‌های زیادی کشیدند ولی در نهایت توانستند به برد ۱-۲ دست بیابند.

با این برد، الهلال رکورد ۲۸ برد متوالی که در اختیار تیم «نیوز سنت» ولز بود را پشت سرگذاشت و حالا رکورد تیمی با بیشترین بردهای متوالی را در اختیار گرفته است. البته گل‌های این بازی خیلی دیر از راه رسید. در دقیقه ۷۹ سالم الدوساری برای الهلال گلزنی کرد و آنتولیک در دقیقه ۸۶ بازی را به تساوی کشاند. با اخراج بازیکن ضمک در دقیقه ۸۸ کار برای این تیم سخت شد.

در دقیقه ۳+۹۰، میشل گل دوم الهلال را به ثمر رساند تا روند بردهای این تیم متوقف نشود. البته برد لحظات پایانی الهلال در این بازی حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت؛ کوزمین سرمربی ضمک مدعی بود که الهلال در این بازی به لطف کمک داور توانست برابر تیمش به پیروزی دست پیدا کند.

در پایان این بازی، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی الهلال در واکنش به صحبت‌های کوزمین کنترا، سرمربی ضمک که از داوری بازی انتقاد کرده بود گفت: «ما دو گل قانونی به ثمر رساندیم و از هرنظر بهتر بودیم. نمی‌دانم چرا سرمربی ضمک عصبانی شد. او همین بازی را تماشا می‌کرد یا بازی دیگری را می‌دید؟ اینها بهانه‌هایی هستند که بازنده‌ها به آن اتکا می‌کنند. آنها سعی می‌کنند تا ما را دست کم بگیرند؛ چرا که در زمین نمی‌توانند با ما رقابت کنند. چرا آنها به عملکرد تکنیکی ما چه به صورت فردی و چه گروهی توجه نمی‌کنند؟ ما به ۲۹ برد متوالی دست یافته‌ایم. اگر چیزی به ما در این بازی‌ها کمک کرده، برتری تیم ما و حمایت هوادارانمان روی سکوها بوده.»

در پایان هفته بیست و چهارم لیگ عربستان، الهلال با ۶۸ امتیاز صدرنشین است و النصر رونالدو با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

برچسب ها
کد خبر : 3752
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار