loader
13:00
0
کد خبر : 6623

جنجال در هلند: شادی داور با بازیکنان تیم صعود کننده!

اختصاصی / در دیداری سرنوشت‌ساز در دسته چهارم فوتبال هلند که تکلیف تیم صعود کننده به دسته بالاتر را مشخص می‌کرد، داور مسابقه با اخراج سه بازیکن و اعمال 15 دقیقه وقت تلف شده، سرنوشت بازی را رقم زد!

جنجال در هلند: شادی داور با بازیکنان تیم صعود کننده!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سورپرایزها و اتفاقات شگفت‌انگیز در دنیای فوتبال پایانی ندارند. این بار خبر شگفت‌آور از فوتبال هلند می‌آید؛ داوری به نام یان اسمیت و تیمی به نام سنت جرج، حالا سوژه اصلی رقم خوردن این جنجال هستند.

تیم سنت جرج در دسته چهارم لیگ هلند بازی می‌کند  و در دیدارش مقابل تیم د والکن برای صعود به دسته بالاتر می‌جنگید. در این بازی، تصمیمات عجیب داوری، اتفاقات عجیبی را رقم زد. داور بازی سه بازیکن از تیم د والکن را اخراج کرد و 15 دقیقه وقت اضافه گرفت تا جایی که سنت جرج بتواند به لطف گلزنی دروازه‌بانش، گل پیروزی‌بخشش در این بازی را به ثمر برساند.

خشم و عصبانیت بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم د والکن قابل وصف نبود ولی از سوی دیگر ماجرا به اینجا ختم نشد. با اتمام بازی و صعود تیم سنت جرج به دسته بالاتر، داور مسابقه در بین بازیکنان سنت جرج به جشن و پایکوبی پرداخته و این برد را جشن گرفت و حتی جام را بالای سر برد!

مسئولان فدراسیون فوتبال هلند هم بلافاصله وارد عمل شده و این داور را برای همیشه ممنوع‌الکار کردند و جالب اینجاست که داور بازی از این تصمیم ابراز نارضایتی کرده و در صحبت‌هایی گفته:«من فقط با بازیکنان یک ترانه خواندم و یک بار جام قهرمانی را بالای سر بردم. این تنها کارهایی است که انجام دادم. به نظرم این تصمیم خیلی سنگینی است!»

برچسب ها
کد خبر : 6623
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار