loader
16:11
0
کد خبر : 10814

جنجال عکس یامال؛ از فالو کردن نیمار تا پیشنهاد باشگاه سانتوس  

اختصاصی/ روز گذشته بود که لامین یامال با انتشار تصویری از خودش در حالی که پیراهن نیمار با باشگاه سانتوس را به تن داشت، به این ستاره برزیلی ادای احترام کرد.

جنجال عکس یامال؛ از فالو کردن نیمار تا پیشنهاد باشگاه سانتوس  

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لامین یامال ستاره جوان باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا این روزها حسابی روی بورس است. او بعد از درخشش در یورو ۲۰۲۴ و کسب قهرمانی با اسپانیا، حالا تعطیلات تابستانی‌اش را سپری می‌کند تا بعد از آن به اردوی تیم بارسلونا ملحق شود.

دراین میان و با توجه به محبوبیت این ستاره ۱۷ ساله، هر اقدامی از سمت او به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. یامال اخیرا برای ادای احترام به نیمار، تصویری از خودش با پیراهن شماره ۱۱ نیمار در باشگاه سانتوس را در اینستاگرام منتشر کرد و حالا همین اتفاق هم بازخوردهای مختلفی در دنیای فوتبال داشته است.

پیغام باشگاه سانتوس

اندکی بعد از انتشار این تصویر بود که باشگاه سانتوس برزیل، با ارسال یک پیغام و دعوتنامه برای یامال، خبرساز شد.

در متن این پیغام می‌خوانیم:«این پیراهن واقعاً تاریخی است یامال. ما به تو یک پیراهن مقدس جدید هدیه می‌دهیم. اگر دوست داری می‌توانی به ویلا بلمیرو بیایی و پیراهنت را تحویل بگیری و از بازدید از معبد مقدس فوتبال دنیا در تعطیلاتت لذت ببری. یک سلام سفید و مشکی تقدیم به تو.»

واکنش نیمار

لامین یامال بارها در صحبت‌هایش با اشاره به علاقه‌اش به فوتبال نیمار گفته بود که برای بهبود مهارت‌های فوتبالی‌اش، حرکات نیمار در زمین چمن را در یوتیوب تماشا می‌کرده است.

بعد از انتشار تصویر یامال با پیراهن نیمار، این ستاره برزیلی هم بی تفاوت ننشست و با فالو کردن یامال در اینستاگرام به آن واکنش نشان داد.

برچسب ها
کد خبر : 10814
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار