loader
22:08
0
کد خبر : 12569

جنوا ۲-۲ اینتر؛ اولین بازی رسمی مهدی در سری A سه امتیازی نبود

قهرمان فصل گذشته سری A در اولین تجربه رسمی حضور مهدی طارمی با پیراهن نراتزوری نتوانست لیگ را با پیروزی آغاز کند.

جنوا ۲-۲ اینتر؛ اولین بازی رسمی مهدی در سری A سه امتیازی نبود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،‌اینترمیلان، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های سری-آ" class="text-black">سری آ ایتالیا در هفته اول این مسابقات میهمان جنوا بود.

مهدی طارمی ستاره ایرانی اینتر در اولین تجربه رسمی خود با این تیم، کار را از روی نیمکت آغاز کرد. در دقیقه ۲۰ مسابقه آلساندرو ووگلیاکو بازیکن جنوا روی اشتباه عجیب یان زومر دروازه‌بان اینتر، دروازه این تیم را باز کرد اما بازی در دقیقه ۳۰ با ضربه سر تماشایی مارکوس تورام به تساوی کشیده شد.

در نیمه دوم این اینتر بود که عملکرد بهتری داشت و مهدی طارمی هم از دقیقه ۷۵ به ترکیب تیمش اضافه شد. هفت دقیقه بعد، روی یک کار ترکیبی که طارمی در آن نقش داشت، مارکوس تورام یک بار دیگر دروازه جنوا را باز کرد اما این گل آفساید اعلام شد. پس از بررسی کمک‌داور ویدیویی، مشخص شد که این گل در شرایط سالم به ثمر رسیده و اینتر از حریف خود پیش افتاد.

این اما پایان کار نبود و خطای هند بچگانه بیسک در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی را در اختیار جنوا قرار داد و جونیو مسیاس پس از هدر دادن پنالتی خود، روی ریباند دروازه زومر را باز کرد تا اولین مسابقه فصل اینتر، با تساوی ۲-۲به پایان برسد.

برچسب ها
کد خبر : 12569
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار