loader
04:49
0
کد خبر : 4201

تراکتور-سپاهان/ جنگ پولدارها در تبریز به زبان لاتین؛ ببر تا در کورس بمانی

اختصاصی/ در یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر تراکتور و سپاهان در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

تراکتور-سپاهان/ جنگ پولدارها در تبریز به زبان لاتین؛ ببر تا در کورس بمانی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، از دیدار معوقه هفته شازندهم لیگ برتر دو تیم تراکتور و سپاهان در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی قرار بود در بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار مقابل الهلال، این مسابقه به تعویق افتاد و قرار است امروز برگزار شود. 

این دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که هر دو بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. تراکتور در قزوین ۲-صفر شمس‌آذر را شکست داد و ۴-۲ از سد هوادار گذشت. در طرف مقابل هم سپاهان پس از ۵ هفته شکست پیاپی توانست فولاد را ۳-یک شکست دهد و با دو گل، گل‌گهر را مغلوب کند. 

این دو تیم اولین بار در سال ۱۳۵۴ و در جام تخت‌جمشید مقابل یکدیگر قرار گرفتند که نتیجه این بازی یک-یک شد. از آن زمان تاکنون این دو تیم ۴۵ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که سهم سپاهان ۲۴ برد و سهم تراکتور ۹ پیروزی و ۱۲ بازی هم با تساوی به پایان رسید. ابراهیم توره با ۴ گل زده بهترین گلزنان تقابل دو تیم است.

مچ‌اندازی خمس و مورایس 

یک سمت، تیم پاکو خمز اسپانیایی و سمت دیگر، شاگردان ژوزه مورایس پرتغالی برای کسب سه امتیاز و پیشرفت در جدول رودر روی هم می‌ایستند اما آماری وجود دارد که بازی را جذاب می‌کند.

سپاهان با ثبت ۴۰ گل زده در ۱۹ بازی توانسته عنوان قدرتمندترین خط حمله را لیگ به خود اختصاص بدهد. در آن سو تیم خمز در ۲۰ بازی توانسته ۳۰ گل را به نام خود ثبت کند. این آمار و ارقام نشان‌دهنده علاقه هر دو مربی به بازی تهاجمی است.  تراکتور با یک بازی بیشتر و ۳۸ امتیاز در رده سوم و سپاهان با ۱۹ بازی و ۳۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

ورود زنان برای اولین بار در تبریز

تراکتور در حضور هوادارانش فقط به برد فکر می‌کند تا در نزدیک‌ترین فاصله ممکن نسبت به پرسپولیس قرار بگیرد و سپاهانی‌ها که چند هفته کابوس‌وار را سپری کردند، برای ماندن در جمع مدعیان راهی جز پیروزی در بازی سخت تبریز پیش رو نمی‌بینند. این بازی، جدا از کری بین هواداران دو تیم، جدال غول‌هایی با بیشترین گل زده در میان ۱۶ تیم لیگ برتری به شمار می‌آید و با همین بازی، جذابیت در سال جدید به لیگ برتر تزریق می‌شود.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که برای اولین بار در لیگ برتر جواز حضور زنان تبریزی برای تماشای بازی تراکتور صادر شده و حضور آنها می‌توانند جذابیت‌های این بازی را بیشتر کند.

برچسب ها
کد خبر : 4201
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار