loader
06:30
0
کد خبر : 659

رونمایی جهانبخش از رویای ملی‌پوشان؛ انتظارات به حق بالاست؟

علیرضا جهانبخش می‌گوید کیفیت بالای بازیکنان تیم ملی باعث شده که انتظار مردم ایران از تیم بالا باشد.

رونمایی جهانبخش از رویای ملی‌پوشان؛ انتظارات به حق بالاست؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی فلسطین، با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و حالا باید روز جمعه، مقابل تیم ملی هنگ‌کنگ به میدان برود. علیرضا جهانبخش یکی از ستاره سرشناس و پرامید تیم ملی فوتبال ایران، در گفتگویی با وب‌سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شرایط تیم ملی و انتظارات مردم صحبت کرده است.

* باید در بازی بعد عملکرد بهتری داشته باشیم

علیرضا جهانبخش در این گفت‌وگو درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: ما به‌عنوان یک تیم آماده در این مسابقات هستیم اما مهم‌ترین چیز این است که بازی به بازی پیش برویم و خوشبختانه در گام اول خوب کار کردیم اما می‌خواهیم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم چون در مراحل بعدی بازی‌های دشوارتری خواهیم داشت. ما باید به همه حریفان احترام بگذاریم و تمام تلاش‌مان را برای خوشحال کردن مردممان انجام دهیم.

* برای رسیدن به رویاهایمان تلاش می‌کنیم

جهانبخش درباره اهمیت دیدار با هنگ‌کنگ برای ایران گفت: من فکر می‌کنم هنگ‌کنگ چالش مهمی برای ما خواهد بود. آنها بازی اول را باختند بنابراین می‌دانند که چقدر مهم است که تمام تلاششان را برای کسب نتیجه انجام دهند. سعی می‌کنیم گام به گام و بازی به بازی پیش برویم. بازی دوم مهم است تا مطمئن شویم که صعودمان را به دور بعد تضمین می‌کنیم. به هنگ‌کنگ احترام می‌گذاریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی دوم نتیجه بگیریم و به دور دوم صعود کنیم. ما می‌دانیم که مردم ایران در ایران و در سراسر جهان از ما انتظار دارند که کارهای خوبی انجام دهیم. ما رویاهای بزرگی داریم و برای رسیدن به همه رویاهایمان سخت تلاش می‌کنیم. اینکه روی تیم ما فشار است، اتفاق خوبی است، یعنی توقعات زیادی وجود دارد و کیفیت زیادی در تیم داریم که مردم انتظارات بالایی دارند.

* فلسطین چیزی برای از دست دادن نداشت 

بازیکن ایرانی تیم فاینورد در پایان درباره برد پرگل ایران برابر فلسطین در گام نخست عنوان کرد: ما می‌دانستیم چقدر مهم است که مسابقات را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم. سعی کردیم بازی را قوی شروع کنیم و خوشبختانه گل اول را خیلی زود به ثمر رساندیم و این به ما کمک کرد تا اعتماد به نفس داشته باشیم و برای گل‌های بیشتر تلاش کنیم. قبل از بازی گفتیم که هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. ما می‌دانستیم فلسطین چیزی برای از دست دادن ندارد و آنها آمده بودند تا بهترین کار را انجام دهند و نتیجه بگیرند اما بچه‌ها عالی کار کردند.

برچسب ها
کد خبر : 659
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار