loader
04:51
0
کد خبر : 3439

جواهری که هالند در پارکینگ پنهان کرده؛ ولخرجی 3 میلیون یورویی!

اختصاصی / رسانه‌های نروژی در گزارشی به این نکته اشاره کرده‌اند که ستاره باشگاه منچسترسیتی قراردادی برای خرید یکی از ۲۷۵ بنز AMG اختصاصی را به امضا رسانده است.

جواهری که هالند در پارکینگ پنهان کرده؛ ولخرجی 3 میلیون یورویی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ارلینگ هالند این روزها یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال است. مهاجم نروژی منچسترسیتی روی دور گلزنی است و با زدن ۱۸ گل، آقای لیگ برتر است و ۶ گل هم در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و یکی از نامزدهای اصلی کسب توپ طلای بعدی به شمار می‌رود.

هالند می‌خواهد همیلتون باشد

اما او فقط در داخل زمین ستاره نیست و در خارج از زمین چمن هم خوش می‌درخشد. دست کم این را درمورد آخرین خریدش که به گاراژ خانه‌اش اضافه کرده می‌توان گفت. او یکی از خاص‌ترین اتومبیل‌های روز دنیا را خریداری کرده؛ یک مرسدس بنز AMG-One!

رسانه‌های نروژی در گزارشی به این نکته اشاره کرده‌اند که او با اوله ارتواگ، یکی از کلکسیونرهای خودروی نروژ تماس گرفته تا یکی از ۲۷۵ اتومبیل تولیدی بنز AMG-One را برایش خریداری کند. این اتومبیل یک ویژگی خاص دارد و آن هم این است که موتورش، دقیقا همان موتوری است که در اتومبیل‌های مرسدس فرمول یک به کار می‌رود.

تیم مرسدس بنز در بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰، هفت افتخار در مسابقات فرمولا وان کسب کرده و منطقا موتور این خودرو بی‌نظیر و استثنایی است.

قیمت هریک از این خودروهای مرسدس بنز، ۳.۲میلیون یورو است ( با درنظر گرفتن رقم مالیات) که قیمت بسیار بالایی است ولی خرید آن برای بازیکنی مثل هالند که یکی از پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر است مقدور خواهد بود؛ شنیده می‌شود که دستمزد هفتگی او ۱.۰۵ میلیون یورو است.

قدرت این اتومبیل ۱۰۰۰ اسب بخار است و حداکثر سرعت آن ۳۵۲ کیلومتر برساعت! افراد خاصی این اتومبیل را خریداری کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به رانندگانی از جمله دیوید کولتارد و یا والتری بوتاس اشاره کرد.

فراری SP۲ Monza

این‌طور به نظر می‌رسد که هالند هم مثل زلاتان ایبراهیموویچ، به دنیای اتومبیل علاقه خاصی دارد و یکی دیگر از اتومبیل‌هایش، یک فراری SP۲ Monza است که یکی از مدل‌های اختصاصی این برند به شمار می‌ رود.  قیمت این مدل فراری ۱.۸ میلیون یورو است و تا به امروز این اتومبیل، گران‌قیمت‌ترین ماشین هالند بود.

او تا پیش از این ماشین‌هایی از جمله  رولز رویس Cullinan، یک رنج رور اسپورت P۵۱۰e ، یک مرسدس بنز AMG GLE ۶۳S ۴Matic Coupe و یک آئودی RS ۶ Avant  را سوار می‌شد.

برچسب ها
کد خبر : 3439
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار