loader
08:26
1
کد خبر : 10333

جولان حاشیه در اینستاگرام رضاییان؛ لطفا این عکس را پاک کن!

اگرچه رامین رضاییان پس از رسمی شدن حضورش در استقلال از هواداران این تیم درخواست کرد او را وارد کری‌های هواداری نکنند اما اینستاگرام او از چندساعت پیش با کامنت‌های متعددی مواجه شده است.

جولان حاشیه در اینستاگرام رضاییان؛ لطفا این عکس را پاک کن!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ قطعا انتخاب جنجالی رامین رضاییان برای لیگ بیست و پنجم با حاشیه‌های متعددی مواجه خواهد شد.

بعد از رسمی شدن انتقال رامین به استقلال، صفحه اینستاگرام رامین محل هزاران کامنت هواداران استقلال و پرسپولیس شده و کامنت‌های زیادی زیر آخرین پست او با پیراهن پرسپولیس گذاشته شده است‌. او دو سال پیش تصویری از بوسیدن لوگوی سرخ‌ها منتشر کرد و نوشت که مدیران باشگاه با او تماسی نگرفتند و می‌خواهند او را مقابل هواداران پرسپولیس قرار بدهند. او همچنین نوشته بود این پیراهن مقدس و هوادارانش همیشه در قلبش خواهند بود.

حالا هواداران استقلال و پرسپولیس در کامنت‌های این پست خبرساز درخواست مشترکی از رامین دارند و می‌خواهند این تصویر را از صفحه‌اش پاک کند. در نهایت باید دید رامین رضاییان عکس‌هایش با لباس پرسپولیس را حذف خواهد کرد یا خیر.

برچسب ها
کد خبر : 10333
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

عبدا... - 2 ماه پیش

بازیکن باید بعد از فوتبالش به احترام رفتار و کردارش در زمان بازیگریش مورد احترام قرار بگیرید نه وقتی که فوتبالش تمام شد به خاطر رفتار زشت او با هوادر احترامش هم از بین برود!!!
3 1
پربازدیدترین اخبار