loader
14:16
0
کد خبر : 7514

جیمی جامپ فینال ومبلی برنده ۳۰۰ هزار پوند شد

اختصاصی / فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی سه بار به دلیل ورود سه جیمی جامپ به داخل زمین چمن متوقف شد.

جیمی جامپ فینال ومبلی برنده ۳۰۰ هزار پوند شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در جریان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که شنبه شب در ورزشگاه ومبلی برگزار و با برد ۰-۲ رئال مادرید مقابل بوروسیا دورتموند و قهرمانی کهکشانی‌ها به پایان رسید، سه جیمی جامپ در دقایق مختلف بازی وارد زمین شدند.

اما داستان دومین جیمی جامپی که در جریان بازی فینال به داخل زمین پرید و ژست SIUUUU رونالدو را در زمین تقلید کرد جالب توجه است. او تی شرتی به تن داشت که روی آن عبارت Mellstory درج شده بود.

 Mellstory کیست و چرا مشهور است؟

در واقع Mellstroy نام یک استریمر اهل بلاروس است که برای انجام چالش‌های مخاطره آمیز یا احمقانه، جوایز بزرگی را به شرکت کنندگان می‌دهد؛ به عنوان مثال خود او در یکی از استریم هایش در سال ۲۰۲۰، برای موفقیت در یک چالش، دختری را کتک زد.

در آستانه دیدار حساس ومبلی، Mellstroy این وعده را داده بود که هرکسی که بتواند در بازی فینال ومبلی با به تن کردن پیراهنی با نام او به داخل زمین چمن بپرد، پاداشی ۳۰۰ هزار پوندی را دریافت خواهد کرد.

کمی بعد مشخص شد که جیمی جامپ اولی که به داخل زمین ومبلی پرید هم تی شرت Mellstroy را به تن داشت و از همین رو حالا این سؤال مطرح می‌شود که کدامیک از این دو، جایزه این استریمر بلاروس را دریافت خواهد کرد؟ آیا Mellstroy به وعده‌اش عمل خواهد کرد؟ و مهمتر از همه، نیروهای امنیتی ورزشگاه ومبلی کجا بودند که در جریان حساس‌ترین دیدار فوتبال باشگاهی اروپا، سه هوادار توانستند تا خودشان را به وسط زمین برسانند؟

برچسب ها
کد خبر : 7514
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار