loader
15:13
0
کد خبر : 7626

حال خوب تیم ملی در هنگ کنگ+عکس

تمرین امروز تیم ملی برای بازی در هنگ کنگ با حضور همه ملی پوشان برگزار شد.

حال خوب تیم ملی در هنگ کنگ+عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ امروز اولین جلسه تمرینی تیم ملی در هنگ کنگ برگزار شد. اعضای کاروان ایران که حدود 20 ساعت در مسیر پروازی از تهران تا شانگهای چین و سپس هنگ‌کنگ بودند تا آماده پنجمین دیدار در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 شوند، صبح امروز زیر نظر کادرفنی در سالن تمرین کردند.  بازیکنان تیم ملی پس از ورود به هنگ‌ کنگ و استراحت در محل اقامت خود، صبح امروزدر سالن بدنسازی هتل در دو گروه مجزا به تمرین پرداختند که سردار آزمون هم پس از سفر انفرادی به این کشور، در جمع آنها دیده شد و با حضور سردار اردوی تیم ملی کامل شد. در این تمرین، بازیکنان پس از سفر به هنگ‌کنگ تمرین ریکاوری و بدنی انجام دادند تا آماده تمرین عصر امروز بر روی چمن شوند.

یکی از چهره های جدید تیم ملی در این اردو عارف غلامی است که پس از جدایی از استقلال تصمیم گرفت لژیونر شود و به بوسنی رفت.غلامی در دوره حضورش در ولژ موستار عملکرد خوبی داشت تا قلعه نویی را مجاب کند به تیم ملی دعوت شود.مدافع سابق استقلال که اولین و آخرین بازی ملی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل کره جنوبی انجام داد و جای شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب تیم ایران گرفت، پس از حدود دو سال و نیم دوباره به اردو بازگشته و این بار انگیزه بیشتری به‌عنوان یک لژیونر دارد.

بازیکنان تیم ملی امروز با شادانبی و نشاط زیادی تمرین کردند.عکس یادگاری بازیکنان تیم ملی در لابه‌لای تمرین وزنه صبح امروزحال خوب شاگردان قلعه نویی را به خوبی به تصویر کشیده است.

برچسب ها
کد خبر : 7626
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار