loader
05:22
0
کد خبر : 4240

حرف‌های جالب ستاره ایرانی بعد از نمایش درخشان: تمام فحش‌های روسی را بلدم!

در هفته های اخیر یک بازیکن ملی‌پوش ایرانی با عملکرد خیره‌کننده تبدیل به ستاره لیگ برتر فوتبال روسیه شده است و او کسی جز محمد محبی نیست.

حرف‌های جالب ستاره ایرانی بعد از نمایش درخشان: تمام فحش‌های روسی را بلدم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محمد محبی ستاره بوشهری تیم ملی ایران بعد از نمایش خوب در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در رقابت‌های لیگ برتر روسیه هم عملکردش را ادامه داد و در بازی های اخیر تیمش روستوف نمایشی درخشان داشته است. او بعد از حضور قرضی در استقلال در سال ۲۰۲۳ و با ۶۰۰ هزاریورو از طریق باشگاه مبداش سانتاکلارای پرتغالی به روستوف منتقل شد. محبی در این فصل در ۲۶ بازی ۶ گل زده و ۵ پاس گل به همتیمی‌هایش داده است.

این وینگر جوان و ۲۵ ساله در حال حاضر در سایت ترنسفرمارکت ۲و نیم میلیون یورو ارزشگذاری شده است.  محبی در حال حاضر با روستوف و در پایان هفته بیست و یکم با 30 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد اما عملکرد درخشانش در هفته های اخیر او را تبدیل به یکی از چهره‌های برتر لیگ روسیه کرده است.

وینگر ملی پوش ایرانی تیم روستوف بعد از نمایش بسیارخوبش در گفتگوی جالبی را با خبرنگار اسپورت ۲۴روسیه انجام داده درباره شرایط تیم و مسایل مربوط به زندگی در کشور روسیه صحبت‌های جالبی انجام داده است.

- عجیب‌ترین چیزی که در روسیه با آن مواجه شدی؟

راستش را بخواهید، در این مدت هنوز چیز عجیبی در روسیه ندیدم. درواقع چیز عجیبی در این کشور وجود ندارد،و من همه چیزاینجا را دوست دارم.

-آیا در روسیه احساس امنیت می کنید؟

بله، نه تنها در روستوف، بلکه در تمام شهرهای روسیه احساس امنیت می‌کنم. این احساسی که می‌گویید بیشتر در اخبار خارج از کشور روسیه وجود دارد.

او در بخش دیگری از این گفتگو اعتراف می‌کند که گاهی به دلیل تاخیر حضور در تمرین جریمه می‌پردازد.

والری کارپین سرمربی تیم به خاطر رژیم سفت و سخت غذایی که برای بازیکنان درنظر می‌گیرد مشهور است. آیا تا به حال در این مورد مشکلی داشتی؟

نه هیچ مشکلی نداشتم. من قبل از رفتن به روستوف چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام. وقتی سرمربی من را در روستوف دید گفت: در فرم بسیار خوبی هستی!

آیا کسی را در روستوف می شناسی که رژیم‌های جدی کارپین را زیرپا بگذارد؟

چنین چیزی اینجا وجود ندارد. در روستوف همه باید به رژیم مدنظر سرمربی پایبند باشند. اگر قوانین را زیرپا بگذارید جریمه می‌شوید و ممکن است عواقب بدی داشته باشد.

یکی از مشکلات بازیکنانی خارجی آموختن زبان کشور تازه است. محبی اما در این رابطه می‌گوید که دانیل گلبوف هافبک میانی روس تیم نقش معلم زبان روسی او را به عهده دارد. هرچند گلبوف در فوتبال روسیه به این شهره است که از الفاظ تند و گاهی رکیک هم استفاده می کند. اتفاقی که درباره ستاره ایرانی این تیم هم رخ داده و گویا دنیل گلبوف به او هم ناسزاهای زبان روسی را کاملا آموزش داده است:« دانیل گلبوف معلم زبان روسی من است.» محبی این را می گوید هرچند اعتراف می‌کند در حال حاضر کلی فحش به زبان روسی آموخته است:« او به من تمام ناسزاها و فحش‌ها را یاد داده است. درواقع من حالا تمام آن‌ها را به زبان روسی بلد هستم.»

محبی دربخش دیگری از این مصاحبه جالب به غذاهای مورد علاقه‌اش در روسیه اشاره کرده و می گوید یک نوع غذای این کشور را آنقدر دوست دارد که می‌تواند صبحانه، ناهار و شام آنرا بخورد.

- غذاهای روسی مورد علاقه‌ات ؟

غذای اصلی  من اینجا بورش است. از طرفی می‌‌توانم صبحانه، ناهار و شام سیرنیکی(چیزکیک مخصوص روسیه) را بخورم.

وینگر بوشهری تیم ملی ایران و باشگاه روستوف در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از سفرهای طولانی با قطار در کشور پهناور روسیه خسته شده یا نه؟ می گوید:« نه اتفاقا من قطارها و راه‌آهن روسیه را دوست دارم. بله خب آن‌ها کاملا راحت نیستند اما به نظرم وسایل نقلیه خوب و امنی هستند. من عاشق قطارهای روسیه هستم.»

برچسب ها
کد خبر : 4240
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار