loader
12:29
1
کد خبر : 11137

حرف‌های جنجالی بیرانوند علیه پرسپولیس: "از آن‌ها شکایت می‌کنم!"

ستاره سابق پرسپولیس حالا با این سوال مواجه شده که در بازگشت به ورزشگاه آزادی انتظار چه چیزی را از سوی هواداران سرخ می‌کشد.

حرف‌های جنجالی بیرانوند علیه پرسپولیس: "از آن‌ها شکایت می‌کنم!"

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در پنجره نقل و انتقالاتی این فصل ستاره‌های  زیادی جا بجا شدند اما بی‌تردید جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس هنوز هم مهم‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آید. او همراه با تراکتور به تهران آمده تا در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت کند و پس از آن به اردوی ترکیه برود. اما حضور بیرانوند در تهران باعث شد او در برابر سوالات خبرنگاران قرار بگیرد که بخشی از آن مربوط به فسخ قرارداد و جدایی‌اش از پرسپولیس می‌شد.

او حرف‌هایش را درباره حضور در ایفمارک شروع کرد: اتفاقی است که هر فصل برای تیم‌ها می‌افتد‌. کار بزرگی است، چون بازیکن‌ها از وضعیت جسمانی خودشان آگاه می‌شوند تا ادامه فصل مشکلی نداشته باشند.

دیدار با تاج

آقای تاج عزیز و بزرگ! یکی از آدم‌های زحمتکش فدراسیون هستند که برای ورزش مخصوصا فوتبال تلاش می‌کند. امیدوارم محبت‌های ایشان را جبران کنیم. ان‌شاءالله برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی استارت بزنیم و  اتفاقات خوبی بیفتد.

همکاری با دراگان اسکوچیچ

اما یکی از نکات جالب حضور بیرانوند در تراکتور به سرمربی تیم برمی‌گردد. دراگان اسکوچیچ بعد از رساندن تیم ملی به جام جهانی در حالی برکنار شد که برخی از بازیکنان مطرح تیم از جمله بیرانوند، طارمی و چند بازیکن دیگر به نهاد ریاست جمهوری رفته و درواقع جدایی اسکو و بازگشت کی‌روش را کلید زدند. با این حال سرنوشت بیرانوند و دراگان اسکوچیچ را اینبار در تراکتور به هم رساند: «آقای اسکوچیچ یک مربی بادانش است که همه او را می‌شناسید‌ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. یکی، دو تا بازی دوستانه ملایم داشتیم چون در بدنسازی بودیم. تیم خیلی خوبی آقای زنوزی و باشگاه تراکتور بسته و امیدوارم ان‌شاءالله سال خوبی داشته باشیم. آقای اسکوچیچ آمده ایران که خیلی چیزها را ثابت کند و به همه اتفاقاتی که در تیم ملی افتاد را ثابت کند. ما حمایتش می‌کنیم، به عنوان بازیکنانی که دو سال با او کار کردیم

جدایی از پرسپولیس

تصمیمی بود که گرفتم و دوست داشتم یک چالش جدیدی در زندگی‌ام تجربه کنم. فوتبال ما هم تمام می‌شود و باید سمت مربیگری برویم و باید جاهایی بروی که بدرد مربیگری بخورد. یک باشگاه بزرگ را انتخاب کردم که هواداران پرشور زیادی دارد و مطمئنم که تراکتور امسال تیم خوبی دارد‌. از هواداران تراکتور که همیشه حمایت کردند و یار دوازدهم تیم‌شان بودند خواهش می‌کنم که حمایت و تیم‌مان را کمک کنند. ما فقط دلگرمی‌مان این هواداران هستند. با قهرمانی تراکتور می‌توانند سال‌های سال شاد باشند. امسال در سه جام می‌جنگیم. تمام تمرکزم را در تمرینات گذاشتم. الان فقط به بازی اول‌مان با مس رفسنجان فکر می‌کنم و امیدوارم بازی اول را با قدرت پیش ببریم.

ماجرای شکایت

باشگاه پرسپولیس معتقد است فسخ بیرانوند غیرقانونی بوده و از این دروازه‌بان شکایت کرده است. بیرو در این باره گفت:« به نظرم اتفاقی است که افتاد. من صحبتی از مدیرعامل پرسپولیس شنیدم که گفته بود پول تمام فصل را به آقای بیرانوند داده‌ایم. ولی من امروز با وکلیم صحبت کردم که از پرسپولیس بابت طلبی که دارم شکایت کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد‌. یک صحبتی در برنامه فوتبال برتر کرده بودند که آن بیست درصد آپشن است‌. آپشن به این می‌گویند که اگر کسی تمام بازی‌ها را انجام بدهد پنج درصد بگیرد، یا در صورت رضایت سرمربی ۱۰ درصد و تا بیست درصد می‌توانی آپشن بگیری. ماساژور و تدارکات پرسپولیس زنگ می‌زدند و گریه می‌کردند و همه‌شان قربانی من شدند متاسفانه. کاری که با من کردند مجبور بودند روی تدارکات و پزشکان پرسپولیس هم انجام بدهند. پاداش چیزی است که تشویق کننده و تحریک کننده برای کارهای سخت است. ما در کورس بودیم و پاداش دادید. بچه‌های ما این پاداش را که گفتند اگر بردید ۲۰ میلیون ۳۰ میلیون می‌دهیم برای خیریه و جهیزیه هزینه کردند. همه‌اش در کار خیر بودند و همه بزرگی می‌کنند. ولی پاداش‌هایی که برای روحیه دادید را از قرارداد پایه کم کردید که کار غیراخلاقی بود که باشگاه پرسپولیس انجام داد‌. شما به عنوان پدر وقتی فرزندتان کار خوبی می‌کند پاداش می‌دهید ولی اینکه از قرارداد کسر کنید غیراخلاقی و یک توهین بزرگ است.

برچسب ها
کد خبر : 11137
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمدخانی - 1 ماه پیش

امیدوارم با دخالت مراجع ذیصلاح این وضعیت کسل کننده پرسپولیس با بیرانوند هرچه زودتر حل و یکسره شود ، دیگر از این حرف ها خسته شده ایم .
0 0
پربازدیدترین اخبار