loader
17:06
0
کد خبر : 8617

مصاحبه ستاره محبوب کارلتو خشم هواداران رئال را برانگیخت

اختصاصی/ ستاره تیم ملی کانادا بعد از پایان بازی تیمش برابر آرژانتین حرف‌هایی را به زبان آورد که باعث ناخوشنودی هواداران رئال مادرید شده است.

مصاحبه ستاره محبوب کارلتو خشم هواداران رئال را برانگیخت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، نام آلفونسور دیویس برای حضور در رئال مادرید در فصل آینده به طور جدی مطرح است؛ به ویژه اینکه کارلو آنجلوتی سرمربی ایتالیایی مادرید بشدت علاقمند به جذب دیویس برای تقویت سمت چپ تیمش است.

علی‌رغم اینکه احتمال انتقال دیویس به رئال مادرید وجود او بعد از اولین بازی تیمش کوپاآمریکا برابر تیم ملی آرژانتین با اظهاراتش درباره لیونل مسی هواداران تیم سفیدپوش اسپانیایی را شگفت زده کرد.

تیم ملی کانادا در بازی جمعه شب برابر آرژانتین با دو گل مغلوب شد و در پایان آلفونسو دیویس به سمت مسی رفت و پیراهنش را با او عوض کرد. اتفاقی که قبل در رقابت‌های باشگاه رخ داده بود و او پیراهن مسی را در پاری‌سن ژرمن گرفته و در خانه اش مثل یک شی نفیس در قابی شیشه‌ای قرار داده بود.

این ستاره کانادایی بعد از پایان بازی در اظهاراتش با رسانه‌ها در مورد این اتفاق صحبت کرده و تاکید کرد که به تبادل پیراهن با ستاره بزرگ فوتبال لیونل مسی افتخار می‌کند. دیویس معتقد است مسی بهترین بازیکن جهان در حال حاضر است. اظهاراتی که باعث عصبانیت هواداران رئال مادرید شد به خصوص که مسی یکی از اسطوره‌های رقیب سنتی این تیم بارسلونا است.

لیونل مسی در حال حاضر برای اینترمیامی در لیگ MLS بازی می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 8617
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار