loader
06:48
1
کد خبر : 2206

مصاحبه میلیاردی مدیرعامل پرسپولیس؛ مانور درویش با ارقام نجومی!

تازه‌ترین صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس بیش از هرچیزی اعداد و ارقام نجومی در ارتباط با بدهی‌های بزرگ این باشگاه را شامل می‌شود. رقم‌هایی که انگار روز به روز بزرگتر و بدهی باشگاه را سنگین‌تر کرده‌اند.

مصاحبه میلیاردی مدیرعامل پرسپولیس؛ مانور درویش با ارقام نجومی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در هیاهوی اخبار و حواشی پیرامون این باشگاه روبروی خبرنگاران قرار گرفت و البته بیش از هرچیز در دفاع از عملکرد خودش به پرداخت بدهی های کلان باشگاه اشاره کرد. با این حال مسایلی چون عدم جذب مربی سرشناس خارجی به جای یحیی و مسایل مربوط به نقل و انتقالات باشگاه هم در میان حرفهای مدیرعامل پرسپولیس وجود داشت: «بعد از ۵ سال موفق شدیم تیم را به یک اردوی خارجی ببریم. بازیکنان هم تاکید کرده‌اند که اردوی خوب و با کیفیتی بوده. ما در حد توانمان همه کارها را انجام می‌دهیم. دغدغه‌های ما با باشگاه‌های دیگر متفاوت است.»

او با تایید برنامه‌های باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل هم اعلام کرد با سرمربی تیم هماهنگ است. سرمربی برزیلی که دستیار یحیی گل‌محمدی بود و خیلی‌ها با توجه به نتایج ضعیف تیم در بازی‌های تدارکاتی و رزومه این مربی با دیده تردید به آینده کاری او در پرسپولیس نگاه می‌کنند. با این حال پرسپولیس مشکلات دیگری مثل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی هم مواجه است:« ما باید بتوانیم اول پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم بعد به فکر جابجایی بازیکنان باشیم.» هرچند او آمار دقیقی از بدهی های دوران مدیریت خودش در دست ندارد (خود او در پاسخ به خبرنگاران این پاسخ را داد).

درویش به جذب بازیکنان و اردوی دوبی هم اشاره کرد و گفت:« درآخرین ملاقات با آقای گل محمدی گفته بودم یک اسپانسر برای اردو خواهیم داشت. در مورد بازیکنان هم گفته بودم اگر بازیکنی آزاد باشد و یا شرایطش را داشته باشد جذب خواهیم کرد. ما بازیکنانی را جذب کرده‌ایم که برایمان مقدور بود. ما الان بهترین‌ها را جذب کرده‌ایم.»

۵۰۰ میلیارد

 مدیرعامل پرسپولیس درارتباط با مجمع امروز باشگاه گفت:« از روزی که آمده ام حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی را پرداخت کرده‌ام. ما پرونده های پرتعداد مالی داشتیم که در برخی از آنها پیروز شده ایم. رسیدگی به این مسایل کار سختی است. تیم های صنعتی تمرکزشان روی این است که مسایل فنی را بررسی کنند اما ما دنبال پرداخت بدهی ها هستیم.»

۷۰ میلیارد

او با اشاره به ماجرای قرارداد عجیب بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان دوم این تیم در سال‌های گذشته هم گفت:«۷۰ میلیارد تومان به خاطر بدهی باشگاه به رادوشوویچ پرداخت کرده‌ام. ضمن اینکه الان هم باید ۱۵ میلیارد تومان مفاصا حساب مالیاتی پرداخت کنیم و مدارک را به فیفا بفرستیم تا پنجره نقل و انتقالات باز شود. اگر این بدهی نبود من می‌توانستم بازیکن با کیفیت از اروپا بیاورم.»

۱۵۱ میلیارد

پرسپولیس بدهی های زیادی داشته که درویش مدعی است بخش مهمی از آنها را پرداخت کرده است. او همچنین در ارتباط با بدهی های باشگاه که به طرز عجیبی افزایش یافته‌اند گفت:«بدهی‌های زیادی از گذشته برای ما مانده است که کار ما را مشکل کرده است. طرف به خاطر طلب ۷ میلیارد تومانی که داشته رفته ۱۵۱ میلیارد تومان حکم گرفته! این‌ها را هواداران باید بدانند و بپرسند که چه کسی این بدهی‌ها را ایجاد کرده است. بخش عمده‌ای از بدهی های دیگران را من داده‌ام. چند بازیکن را که دیگران آورده بودند من پرداخت کرده‌ام. هواداران می‌گویند این پنج بازیکن را بیاور اما نمی‌دانند پول نداریم!»

۱۰۹ میلیارد

براساس حرف های مدیرعامل پرسپولیس این باشگاه طلب سنگینی از وزارت ورزش دارد:« ما ۱۰۹ میلیارد تومان به طور رسمی و مستند به خاطر پرداخت بدهی های قبلی باید از وزارت ورزش بگیریم که اگر این رقم به ما پرداخت شود می‌توانیم بخشی از مشکلات باشگاه را حل کنیم. رسیدگی که ما به تیم های پایه داشته‌ایم در تاریخ باشگاه بی سابقه است.»

۵۵ میلیارد

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در پاسخ به  این سوال که چرا بعد از جدایی گل‌محمدی برخلاف وعده‌ها اقدام به جذب مربی خارجی سرشناس نکرده گفت:« می‌توانستم یک میلیون دلار بدهم و یک مربی طراز اول بیاورم و فشارها را از روی خودم بردارم اما این رقم را صرفه‌جویی کردم. با اینکه انتقادات زیادی به من شد اما در این رقم تدبیر کردیم. البته قبول دارم که تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد اما اعتقاد دارم اوسمار مربی بزرگی است! اگر به این نتیجه رسیدیم که مربی بزرگتری نیاز داریم می رویم سراغ مربی بعدی.»

برچسب ها
کد خبر : 2206
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

مهدی تقی زاده بنیسی - 7 ماه پیش

آقای درویش هیچکس یحیی نمیشهههه
0 0
پربازدیدترین اخبار