loader
05:32
0
کد خبر : 1066

حسن الهیدوس: با تین تین مارتینز متحول شدیم

اختصاصی/ درخشش حسن الهیدوس در بازی قطر در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا کافی بود تا این تیم با رکوردی خیره‌کننده به دور حذفی صعود کند.

حسن الهیدوس: با تین تین مارتینز متحول شدیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، عصر دوشنبه و در سومین بازی قطر در دور گروهی جام ملت‌های آسیا، حسن الهیدوس موفق شد تا در دقیقه ۶۶ بازی گلی حیرت‌انگیز را وارد دروازه چین کند تا عنابی‌پوشان با اقتدار گام به دور بعدی این رقابت‌ها بگذارند.

این بازیکن ۳۳ ساله در پایان بازی گفت:« ما برای شادی بعد از گل برنامه‌ریزی کرده بودیم. وقتی وارد زمین شدیم، من و اکرم عفیف با هم قرار گذاشتیم که هرکدام‌مان که گل زدیم، این‌گونه شادی کنیم. ما خیلی به هم وصل هستیم و همه با هم برادریم. همگی با هم ارتباط خوبی داریم و ارتباط برادرانه‌ای بین ما حکمفرماست و این را در شادی و هیجان ما بعد از گل من شاهد بودید.»

نقطه عطف فوتبالی هیدوس

در این بازی هیدوس و عفیف با همکاری هم موفق شدند تا یکی از زیباترین گل‌های تورنمنت را به ثمر برسانند. این گل را می‌توان نقطه عطفی در دوران فوتبالی هیدوس دانست.

چرا که چهلمین گل او برای تیم ملی کشورش در چهارمین حضورش در جام ملت‌های آسیاست. او یکی از مهره‌های تاثیرگذار امارات در کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ نیز بود و امیدوار است تا در این دوره نیز این افتخار را تکرار کند.

با برد قطر مقابل چین، آنها با اقتدار به مرحله یک هشتم پایانی صعود کردند و حالا می‌توانند اولین تیمی باشند که بعد از ژاپن در سال ۲۰۰۴، برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان مبارزه می‌کنند.

الهیدوس در ادامه صحبت‌هایش گفت:« من به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم. ۲۶ بازیکن در سه بازی به میدان رفتند و عملکرد حیرت‌انگیزی را به نمایش گذاشتند. کسب سه امتیاز مقابل چین، از نظر روحی بسیار مهم بود. حالا ما باید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم.»

درخشش قطر زیرنظر تین‌تین

این در حالی است که تنها یک ماه قبل از آغاز تورنمنت بود که تین تین مارتینز اسپانیایی، بعد از کنار رفتن کارلوس کی‌روش از سمت مربیگری قطر، هدایت این تیم را دردست گرفت ولی قطری‌ها خیلی سریع با این سرمربی اسپانیایی تطبیق پیدا کرده و بازی‌های قدرتمندانه و قابل قبولی را به نمایش می‌گذارند.

الهیدوس در تمجید از تین تین مارتینز که پیش از این هدایت الوکره را برعهده داشت گفت:« او با وجود زمانی کمی که در تیم ملی اختیار داشت، به خوبی توانست تجربیاتش را به ما منتقل کند. در دو هفته اخیر، ما دوران گذار بزرگی را پشت سرگذاشتیم و همین منجر به عملکرد خوب ما شد.»

حالا و با صعود قطر به دور حذفی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، آنها حالا منتظرند تا با حریفشان در دور بعدی رقابت‌ها آشنا شوند که تیم سوم یکی از گروه‌های C، D و E خواهد بود. هیدوس ادامه داد: «صرفنظر از اینکه حریف ما در دور بعد چه تیمی باشد، باید بگویم که همه تیم‌ها خیلی خوب بازی می‌کنند. همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و از نظر من بازی بعد، یک دیدار سخت خواهد بود.»

برچسب ها
کد خبر : 1066
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار