loader
04:17
0
کد خبر : 3633

حسینی: اگر پرسپولیس صدرنشین بود، باز هم 11 نفره حمله می‌کرد؟

کاپیتان استقلال پس از پایان دربی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و واکنش جالبی هم به مصاحبه کاپیتان پرسپولیس داشت.

حسینی: اگر پرسپولیس صدرنشین بود، باز هم 11 نفره حمله می‌کرد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،‌ سید حسین حسینی پس از پایان دربی و تساوی بدون گل گفت: دربی همیشه بازی سختی است. به خاطر آن فشار و استرسی که هست دو تیم نمی‌توانند خوب بازی کنند اما ما به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و فاصله امتیازی‌مان را با پرپسولیس حفظ کردیم.
او در پاسخ به این سوال که عالیشاه گفته سبک بازی استقلال باعث کیفیت پایین این بازی شد، گفت: ببخشید اگر پرسپولیس ۳ امتیاز بیشتر داشت، ۱۱ نفره حمله می‌کرد؟ ما سال‌های گذشته هم نوع بازی آن‌ها و وقت تلف کردن‌هایشان را هم دیدیم.
حسینی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقد بودند یک پنالتی برای آنها گرفته نشده هم گفت: این بازی VAR داشت و دیگر حرفی نمی‌ماند.
دروازه بان استقلال درباره شرایط مالی استقلال و صحبت‌های خطیر که گفته به داد استقلال رسیده است، گفت: ما آنقدر مشکل داریم و جالب است که تیم‌های دیگر نصف ما مشکل ندارند و همه مصاحبه می‌کنند و گله‌مند هستند. ببینید پرسپولیس و سایر مدعیان چطور در نیم‌فصل یارگیری کردند و دیدید پرسپولیس در زمین چه تیم کاملی بود اما همه مشکلات برای استقلال است و پول‌های پارسال ما هم مانده است. از باشگاه خواهش ویژه دارم که تلاش کنند. گویا قرار است ۵ درصد به حساب ما واریز شود اما آخر سال است و واریز ۵ درصد به درد ما نمی‌خورد و به تیم ضربه نزند.

برچسب ها
کد خبر : 3633
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار