loader
13:11
0
کد خبر : 6006

حسینی: پیغام دادن به بازیکنی که قرارداد دارد، حرفه‌ای نیست

سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است پیروزی مقابل پیکان، کسب یک سه امتیاز ارزشمند از یک بازی سخت بوده است.

حسینی: پیغام دادن به بازیکنی که قرارداد دارد، حرفه‌ای نیست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مجتبی حسینی پس از برتری یک-صفر آلومینیوم اراک مقابل پیکان در برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. او درباره این بازی گفت:«همانطور که ملاحظه کردید بازی خیلی سختی بود. تیم پیکان خیلی درگیرانه بازی می‌کرد و هر دو تیم سازماندهی خوبی داشتند. بازی خیلی دشواری بود و هر دو تیم فرصت کمی به هم دادند. ما می‌دانستیم باید در این بازی صبور باشیم و از حداقل موقعیت استفاده کنیم. به تیم خوب پیکان کمترین موقعیت را دادیم و از تک موقعیتی که داشتیم، استفاده کردیم و یک بازی سخت را بردیم.»
حسینی در واکنش به طرح این موضوع که با استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش ریسک می‌کند، ادامه داد:«من در استفاده از بازیکنان جوان هیچ ریسکی نمی‌بینم. فوتبال جایی است برای بازیکنان آماده و خوب، بازیکن چه جوان باشد و چه سن و سال‌دار، هر کس که آماده باشد می‌تواند نقش خوبی ایفا کند. برنامه ما هم شایسته‌سالاری است و جوانان خوب را اگر ببینیم سعی می‌کنیم بهترین استفاده را از آنها داشته باشیم.»

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که کدامیک از مربیان مطرح بودند که با بازیکنان او مذاکره کردند، گفت:«من دیروز خیلی در این مورد صحبت کردم. امیدوارم این اتفاق دیگر نیفتد، چون اتفاق خوبی نیست با بازیکنی که قرارداد دارد مذاکره کنند. این کار اصلا حرفه‌ای نیست به بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی است، پیغام شخصی بدهیم.»

برچسب ها
کد خبر : 6006
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار