loader
08:59
0
کد خبر : 2865

حسین‌زاده کفش لوپز را برق انداخت؛ قدردانی جالب از مهندس پرتغالی!

اختصاصی/ هافبک بازیساز و پرتغالی تراکتور در بازی با استقلال خوزستان با یک پاس خوب زمینه‌ساز گل دوم شد و پاداش آن برق افتادن کفش‌هایش بود.

حسین‌زاده کفش لوپز را برق انداخت؛ قدردانی جالب از مهندس پرتغالی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تراکتور برای بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر به برد برابر تیم قعرجدولی استقلال خوزستان نیاز داشت. این تیم در ۱۵ دقیقه ابتدایی یک گل به حریف زد و با وجود برتری تاکتیکی اما هر لحظه این احتمال وجود داشت تا آبی های خوزستان روی یک ضدحمله دو امتیاز از سه امتیاز تراکتور را بپرانند.

در دقیقه ۸۳ اما ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی با یک پاس دقیق و عالی خیال تراکتوری‌ها را راحت کرد. او بعد از یک حرکت ترکیبی پشت هجده قدم در شلوغی، یک پاس ریز و دقیق را به امیرحسین حسین زاده داد تا این مهاجم جوان دروازه حریف را باز کند.

این گل نه فقط سه امتیاز را برای تراکتور در فاصله حدود ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی سیو کرد، بلکه باعث شد امیرحسین حسین‌زاده وینگر ۲۳ ساله تیم که به واسطه گل نزدن تحت فشار بود بتواند دومین گلش را با پیراهن تراکتور به ثمر برساند. به همین خاطر بود که این بازیکن بعد از گل برای خوشحالی به سمت آلوز رفت و به صورت نمادین شروع به برق انداختن کفش‌های این هافبک پرتغالی کرد.

این خوشحالی گل البته سال‌هاست که در فوتبال دنیا از سوی گلزنان و برای قدردانی از پاس گل دهنده انجام می‌شود. یکی از معروفترین خوشحالی های این مدلی برای هواداران فوتبال در ایران در هفته چهارم بوندسلیگای ۱۹۹۹-۲۰۰۰ و بازی هامبورگ برابر هرتابرلین و زمانی رخ داد که مهدی مهدوی کیا ملی پوش سابق تیم ملی ایران به روی پراگر، مهاجم تیم هامبورگ پاس گل داد و این مهاجم بعد از زدن سومین گلش در این بازی قدردانی‌اش از پاس گل را با بوسه بر کفش های مهدوی‌کیا نشان داد.

با این وجود پاس آلوز در بازی با تراکتور از وجوه مختلف اهمیت داشت و بی دلیل نبود که حسین‌زاده ترجیح داد خوشحالی‌اش را به تشکر از پاس گل مهندس خارجی تیمش اختصاص دهد. این هفتمین پاس گل  ریکاردو آلوز در این فصل از رقابت های لیگ برتر بود و این بازیکن را در صدر بهترین دهندگان پاس گل در این فصل قرار داد. روبرتو تورس و ابوالفضل رزاقپور هردو از گل گهر و رضا جعفری از ملوان هرکدام با ۵ پاس گل پایین تر از هافبک تراکتور قرار دارند.

برچسب ها
کد خبر : 2865
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار