loader
12:12
0
کد خبر : 10472

گرد و خاک تراکتور در نقل و انتقالات ادامه دارد؛ ستاره عراقی وارد تبریز شد

باشگاه تراکتور با جذب رسمی مهند علی، مهاجم تیم ملی عراق و یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنان سال‌های اخیر این کشور گام مهم دیگری در نقل و انتقالات این فصل خود برداشت.

گرد و خاک تراکتور در نقل و انتقالات ادامه دارد؛ ستاره عراقی وارد تبریز شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، از چند روز پیش بحث انتقال مهند علی به تراکتور در فضای رسانه‌ای پیچیده بود. حالا رسانه رسمی باشگاه تراکتور دقایقی پیش اعلام کرد مهند ستاره گلزن عراقی برای شرکت در تمرینات این تیم وارد تبریز شده است. 

پس از منتشر شدن این توئیت عکس رسمی حضور این ستاره عراقی در تبریز هم منتشر شد. باشگاه تراکتور در توضیح جذب این ستاره نوشت: 

پس از مذاکره سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، مهند علی مهاجم ۲۴ ساله تیم ملی عراق با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.

مهند علی سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های الشرطه و الکهربا در لیگ عراق، الدحیل و السیلیه در لیگ قطر، پورتیموننزه در لیگ پرتغال و آریس سالونیک در لیگ یونان را در کارنامه دارد. مهند علی به عنوان پدیده فوتبال عراق خیلی زود لژیونر شد و توانست در لیگ پرتغال، قطر و یونان بازی کند. او بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته؛ به طوری که فصل گذشته ۱۶ گل در لیگ برتر عراق به ثمر رساند و پای ثابت اردوهای تیم ملی کشورش هم بود. مهند علی در جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی حضور داشت و اینبار فوتبال ایران و باشگاه پرطرفدار تراکتور را در ادامه مسیر حرفه‌ای خود انتخاب کرده است.

این مهاجم در ۴۸ بازی ملی نیز آمار  ۲۰ گل زده از خود برجای گذاشته است.

برچسب ها
کد خبر : 10472
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار