loader
23:23
0
کد خبر : 14022

حمایت مدیرعامل استقلال از افزایش سقف بودجه

فرشید سمیعی از تصمیم فدراسیون فوتبال برای افزایش سقف بودجه حمایت کرد.

حمایت مدیرعامل استقلال از افزایش سقف بودجه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مدیرعامل تیم استقلال برخلاف مدیران پرسپولیس و تراکتور، از تصمیم فدراسیون مبنی بر افزایش سقف بودجه حمایت کرد.

در حالی که مدیران باشگاه‌های پرسپولیس، فولاد و تراکتور به افزایش سقف بودجه اعتراض کرده بودند، فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال از این اتفاق حمایت کرد و گفت: «فدراسیون فوتبال سقف را برای همه نمایندگان ایران افزایش داده چون این چهار باشگاه قرار است از حیثیت فوتبال ملی و جایگاه فوتبال ایران دفاع کنند اما برخی متوجه نیستند حضور ضعیف در این مسابقات منجر به کاهش سهمیه‌ها در لیگ‌های آسیایی می‌شود و ترجیح می‌دهند به قیمت تضعیف فوتبال ملی، مانع از اجرای نص قانون شوند. در شرایطی که باشگاه‌های آسیایی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس سرمایه‌گذاری بیش از اندازه‌ای انجام دادند، به نظر می‌رسد اجرای این قانون و افزایش سقف می‌تواند به کمک فوتبال ایران بیاید.»

فرشید سمیعی در این خصوص افزود: «امروزه هواداران به راحتی متوجه می‌شوند چه باشگاه‌هایی به طور قانونی به دنبال حل مشکلات خود هستند. هواداران فوتبال به انتشار اخباری مانند آنکه فلان بازیکن خانه یا ماشین خود را فروخت تا به فلان تیم برود به دیده طنز می‌نگرند. ضمن تبریک به فدراسیون فوتبال بابت اجرای قانون مصوب، امیدواریم در همین مسیر قانونمداری گام برداشته و بابت اجرای قانون خود را بدهکار کسی نداند و در پی لطف به برخی‌ها نباشد.»

برچسب ها
کد خبر : 14022
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار