loader
09:16
0
کد خبر : 3835

باورنکردنی؛ حمله بازیکن سویا به سرمربی بعد از تعویض شدنش!

اختصاصی/ در جریان دیدار دو تیم سویا و سلتاویگو، تصمیم کیکه سانچز فلورس برای تعویض مهاجم مراکشی‌اش با عصبانیت او و حمله‌ور شدنش به سرمربی تیم همراه شد!

باورنکردنی؛ حمله بازیکن سویا به سرمربی بعد از تعویض شدنش!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، این فصل برای سویا از هرحیث فصل پرتنش و پرحاشیه‌ای است. حالا و در بخش سرنوشت‌ساز فصل، به نظر می‌رسد اوضاع به هر بهانه‌ای ممکن است به هم بریزد. در تازه‌ترین اتفاق و در جریان دیدار حساس سویا مقابل سلتاویگو که سویا در صورت برد می‌توانست فاصله خوبی را از منطقه سقوط گرفته و حتی خودش را به منطقه کسب سهمیه اروپایی نزدیک کند، اتفاق عجیبی افتاد.

تعویضی که به حاشیه کشیده شد

کیکه سانچز فلورس، سرمربی اسپانیایی سویا در دقیقه ۶۲ بازی تصمیم به تعویض النصیری مهاجم مراکشی تیمش گرفت تا لوکباکیو را به جای او به زمین بفرستد. اما این تصمیم اصلا به مذاق بازیکن مراکشی خوش نیامد و او تصمیم گرفت عصبانیتش را با لگد زدن به هر آنچه سرراهش بود و برزبان آوردن کلمات نامناسب بروز دهد.

کیکه به سمت او رفت تا او را به خاطر این رفتار زشت سرزنش کند ولی النصیری، به سمت سرمربی تیمش حمله‌ور و با او درگیر شد. در نهایت این ماجرا با مداخله اوکامپوس و دیگر بازیکنان سویا خاتمه یافت.

البته در پایان مسابقه، کیکه با انتقاد از رفتار این بازیکن مراکشی گفت:«نمی‌توانم اجازه بدهم که کسی خودش را متفاوت از دیگران بداند.»

یوسف النصیری هم در دفاع از رفتارش به خبرنگاران گفت:«واقعیت این است که اتفاق خاصی نیفتاد. تعویض سخت و دردناکی بود. اینها اتفاقاتی است که در جریان هیجان بازی رخ می‌دهد. کیکه می‌داند که من همیشه می‌خواهم به تیم کمک کنم. دلم نمی‌خواست از زمین خارج شوم. در آن زمان ۰-۱ از حریف پیش بودیم و تمرکزم روی این بود تا گل دوم را بزنیم و تکلیف بازی را روشن کنیم. این مسائل همیشه رخ می‌دهند.»

او ادامه داد: « باید آنچه در بازی رخ داد را فراموش کنیم و تمرکزمان را روی بازی‌های بعدی قرار داده و ببریم تا به آرامش برسیم. امیدوارم هوادارانمان هم در آرامش باشند و از بازی‌هایی که می‌بریم، راضی و خوشحال باشند.»

سویا نهایتا در این بازی ۱-۲ مغلوب میهمانش سلتاویگو شد و با باخت در این بازی که درهفته بیست و نهم برگزار شد، ۲۸ امتیازه ماند و رده شانزدهم جدول را در اختیار دارد.

برچسب ها
کد خبر : 3835
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار