loader
05:58
0
کد خبر : 4030

حمله تند به ستاره سابق فوتبال عراق؛ پشت پرده دعوت از بشار و صفا هادی

انتشار تصاویری از تمرین تیم ملی عراق با حضور چند عضو فدراسیون جنجال برانگیز شده و انتقادات زیادی را متوجه ستاره سابق فوتبال این کشور کرده است.

حمله تند به ستاره سابق فوتبال عراق؛ پشت پرده دعوت از بشار و صفا هادی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی عراق روز شنبه اولین تمرینش را برای بازی برابر تیم ملی فیلیپین در مانیل پایتخت این کشور آغاز کرد.این بازی روز ۷ فروردین در ورزشگاه یادبود ریزال و از سری رقابت های مقدماتی دوگانه(جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ و جام جهانی ۲۰۲۶) برگزار می‌شود.

با این حال انتشار تصاویری از تمرین تیم ملی عراق در فیلیپین که در آن عدنان دارجل رئیس فدراسیون فوتبال عراق و یونس محمود معاون او و همچنین احمد الموسوی از اعضای فدراسیون را با لباس ورزشی حضور دارند بشدت جنجال برانگیز شده است. در تصاویری که کانال رسانه‌ای تیم ملی این کشور منتشر کرده این سه نفر لباس گرمکن به تن داشته و به نظر می رسد حتی بازیکنان را برای لحظاتی هدایت می کنند. موضوعی خشم کاربران پرمخاطب و هواداران فوتبال عراق در فضای مجازی را برانگیخته چرا که معتقدند این به معنای دخالت در کار خسوس کاساس سرمربی اسپانیایی این تیم است.

منتقدان خشمگین تاکید دارند کاری که دارجل،  یونس محمود و الموسوی انجام می  دهند دخالت بسیار مفتضحانه در کار سرمربی اسپانیایی تیم است ضمن اینکه این تصاویر با قاطعیت تاییدی بر تحمیل بازیکنان مسن و سطح پایین را به کاساس است.

بخش دیگری از انتقادات متوجه کاساس و این نکته است که او شخصیت ضعیفی دارد. منتقدان می‌گویند هیچ مربی به غیر از کاسا اجازه ورود چنین افرادی را به تمرین نخواهد داد اما او در برابر دخالت های ناتمام فدراسیون فوتبال این کشور ناتوان است.

یونس محمود ستاره سابق تیم ملی عراق با رد اتهامات وارده به خود و رئیس فدراسیون درباره دخالت در کار خسوس کاساس به ویژه ماجرای بازیکنان تحمیلی به سرمربی اسپانیایی گفت: کاساس و دستیارانش به خوبی همه بازیکنان را دنبال می کنند و تصمیم می‌گیرند چه بازیکنانی در تیم حضور داشته باشند. او کاملا در انتخاب خود آزاد است.»

یونس محمود کاپیتان سابق تیم ملی عراق به شدت زیر فشار انتقادات قرار دارد چرا که گفتته می‌شود او پشت جریان حضور بازیکنانی مثل بشار رسن، صفا هادی،  ضرغام اسماعیل و احمد یاسین با وجود سن بالا و پایین آمدن سطح فنی‌شان است؛ آن هم در حالی که بازیکنان بهتری هستند که می‌توانند به تیم ملی عراق کمک کنند.

برچسب ها
کد خبر : 4030
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار