loader
07:58
0
کد خبر : 4250

حمله خشن هواداران دهوک به بازیکنان نیروی هوایی؛ صدرنشین عراق تهدید به کناره‌گیری کرد

باشگاه نیروی هوایی عراق صدرنشین لیگ این کشور تهدید کرد در صورت عدم تصمیم‌گیری قاطعانه در قبال هواداران دهوک از رقابت‌ها کنار می کشند.

حمله خشن هواداران دهوک به بازیکنان نیروی هوایی؛ صدرنشین عراق تهدید به کناره‌گیری کرد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مدیریت باشگاه نیروی هوایی تهدید کرده است که در صورتیکه فدراسیون فوتبال این کشور در قبال هواداران خاطی باشگاه دهوک تصمیم قاطعانه‌ای اتخاذ نکند این تیم از ادامه رقابت‌های باشگاهی در عراق کناره‌گیری خواهد کرد. بازیکنان تیم فوتبال نیروی هوایی در جریان بازی یکشنبه گذشته برابر دهوک از سوی هواداران رقیب مورد حمله قرار گرفتند.

این مسابقه شاهد آشوب و خشونت بود و بازیکنان دو تیم را نیز تحت تاثیر قرارداد. همچنین تعدادی از هواداران تیم شمالی به زمین هجوم آورده و با تعدادی از بازیکنان نیروی هوایی به ویژه  محمد حمید دروازه‌بان این تیم درگیر شدند.

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه در وبسایت باشگاه نیروی هوایی منتشر شد آمده:« عمیقا نسبت به اتفاقاتی که در ورزشگاه دهوک، از جمله حمله وحشیانه به جان بازیکنانمان ابراز تاسف می‌کنیم. متاسفانه در مسابقه‌ای که از دقیقه اول تا آخر آن احساس امنیت نداشتیم تلفات خونینی را متحمل شدیم.»

نیروی هوایی با شکست 2، یک در این بازی برابر دهوک اولین باختش در این فصل را تجربه کرد. در بیانیه این باشگاه آمده است:« اگر فدراسیون فوتبال عراق تصمیم قاطعانه‌ای که مطابق با مقررات بین المللی باشد اتخاذ نکند، در صورتی‌که فدراسیون نتواند امنیت بازیکنان بازیکنان را تضمین کند از لیگ کنار می‌کشیم. »

دیدار تیم‌های نیروی هوایی و میزبانش دهوک با حضور بیش از 40 هزار تماشاگر در حال برگزاری بود که پیش از پایان مسابقه تعدادی از هواداران به زمین مسابقه رفتند. آنها با تعدادی از بازیکنان نیروی هوایی از جمله محمد حمید دروازه‌بان این تیم درگیر شدند. ویدئوی این درگیری‌ها بعد از بازی در فضای مجازی منتشر و مورد بحث قرار گرفت. این اتفاقات با اخراج حمید دروازه‌بان نیروی هوایی همراه بود در حالیکه ابراهیم بایش بازیکن ملی پوش این تیم هم در نیمه اول کارت قرمز گرفته بود.

 فدراسیون فوتبال عراق که از پیامدهای منفی و مواضعی که ممکن است فدراسیون بین المللی فوتبال-فیفا- در مورد آینده مسابقات تیم‌های این کشور ممکن است بگیرد بیم دارد، هنوز هیچ توضیح یا اظهارنظری در مورد حادقه ورزشگاه دهوک ارائه نکرده است.

نیروی هوایی با 45 امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ عراق است.

حمله خشن هواداران دهوک به بازیکنان نیروی هوایی را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 4250
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار