loader
03:00
1
کد خبر : 2495

حکم جالب کمیته انضباطی برای کنعانی‌؛ فقط پول بده!

کمیته انضباطی فدراسیون یک حکم سبک و صرفا مادی علیه مدافع ملی‌پوش پرسپولیس صادر کرد!

حکم جالب کمیته انضباطی برای کنعانی‌؛ فقط پول بده!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد یک محرومیت سنگین در انتظار مدافع ملی‌پوش پرسپولیس باشد، کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس به شرح زیر صادر کرد:

- دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی حسین کنعانی‌زادگان، بازیکن پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. به همین دلیل وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید دو میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

- باشگاه آلومینیوم اراک نیز به دلیل پرتاب تارنجک و عدم کنترل جمعیت و تماشاگرانش، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در مسابقات رسمی که به مدت شش ماه تعلیق می‌شود، محکوم شد و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است!

این حکم سبک و صرفا مالی در شرایطی صادر شده که شاید خیلی‌ها انتظار داشتند محرومیت سنگینی در انتظار مدافع ملی‌پوش پرسپولیس باشد که گویا پس از عذرخواهی رسمی این بازیکن کمیته انضباطی ترجیح داده یک حکم مهربانانه علیه کنعانی صادر کند! 

برچسب ها
کد خبر : 2495
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

ARB - 6 ماه پیش

اون از حکم اتوبوس تیم ملی اینم از این ماجرا????چرا کمیته‌ی انضباطی اینقدر با کنعانی مهربونه؟!????نکنه ازشون آتویی،چیزی داره؟! اصلا قانون در این مورد چی میگه؟! یه جلسه محرومیت،اونم تعلیقی با دویست میلیون جریمه کا اونم قابل تجدید نظره؟! اون هوادار رو باید چیکارش کرد؟!محرومیت تعلیقی تیم از حضور هوادار می تونه مانع تکرار این اتفاق بشه؟! کشورای دیگه می تونن اون هوادار رو ممنوع الورود کنند که ما همینکار رو هم نمی تونیم انجام بدیم. باید یه راهکاری هم برای مجازات هواداران متخلف ایجاد بشه.
0 0
پربازدیدترین اخبار