loader
16:59
0
کد خبر : 13335

خارجی‌هایی که زود درخشیدند؛ سرخپوشان در انتظار درخشش دوباره ایوب

ایوب العملود پس از درخشش در رقابت هفته گذشته مقابل تراکتور، از بازیکنان کلیدی پرسپولیس مقابل فولاد خواهد بود.

خارجی‌هایی که زود درخشیدند؛ سرخپوشان در انتظار درخشش دوباره ایوب

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر ایران امشب در قزوین میزبان فولاد خوزستان است.

یکی از چهره‌های ویژه پرسپولیس در ترکیب اصلی رقابت امروز با فولاد، بی‌شک ایوب العملود است. ستاره مراکشی که در دومین بازی خود برای پرسپولیس، تیمش را از شکست مقابل تراکتور نجات داد و در بازی امشب نیز مرد مورد اعتماد گاریدو در سمت راست خط دفاعی خواهد بود. 

به بهانه درخشش العملود و حضور دوباره او در لیست پرسپولیس، به بررسی بازیکنان خارجی این تیم می‌پردازیم که در اولین مسابقات خود، برای سرخپوشان درخشیدند:

۱- ولاسکو گروزدانوسکی 

وینگر راست اهل مقدونیه که در سال ۲۰۱۷ از فوتبال خداحافظی کرد تنها ۱۲ بار با پیراهن پرسپولیس در زمین مسابقه حاضر شد اما در علیٰ‌رغم تعداد کم بازی‌هایش برای این تیم، صاحب یک رکورد ویژه است. این بازیکن در هفته بیست و پنجم لیگ دوازدهم موفق شد در اولین بازی عمرش با لباس قرمزهای پایتخت در مقابل نفت تهران و در دقیقه ۱۸ دروازه حریف را باز کند تا نفر اول لیست سریع‌ترین گلزنان خارجی پرسپولیس باشد. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

۲- عیسی ترائوره

وینگر چپ اهل مالی که در سال ۲۰۱۲، کتانی‌هایش را آویخت ۲۱ بار در ترکیب پرسپولیس حاضر بود و در دومین دیداری که با پیراهن این تیم به میدان رفت موفق شد در مصاف با سپاهان در هفته پنجم لیگ سوم، در دقیقه ۷۳، زننده سومین گل تیمش باشد تا این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان برسد و پرسپولیس از یک شکست تلخ فرار کند.

۳- ایمون زاید

خالق یکی از دراماتیک‌ترین نتیجه‌های تاریخ شهرآوردهای تهران که در دومین دیدارش با پیراهن پرسپولیس، در مصاف با استقلال و در دقیقه ۵۵ این بازی در هفته بیست و چهارم لیگ یازدهم، جانشین غلامرضا رضایی شد و توانست بازی دو بر صفر باخته پرسپولیس در مقابل استقلال را با زدن ۳ گل، در نهایت ۳ بر دو به نفع پرسپولیس کند. او در سال ۲۰۲۰ از فوتبال خداحافظی کرد و وارد عرصه مربی‌گری شد.

۴- ایوب العملود:

مدافع راست مراکشی پرسپولیس که نمایش درخشانی در دو هفته آغازین لیگ بیست و چهارم داشته و خیلی زود محبوب سکوها شده است. او در دومین دیدارش با لباس قرمزهای پایتخت، در یک مصاف حیثیتی، در دقیقه ۸۹، پرسپولیس را از باخت فراری داد و بازی در مقابل تراکتور را به تساوی کشاند. با توجه به آمادگی بالای این بازیکن، هواداران پرسپولیس امیدوارند نمایش‌های درخشانش ادامه‌دار باشد و در دفاع راست، خیال گاریدو را راحت کند.

برچسب ها
کد خبر : 13335
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار