loader
02:03
0
کد خبر : 2804

نقشه یووه برای ریخت‌وپاش بزرگ در نقل‌وانتقالات تابستانی!

اختصاصی/ سران باشگاه یوونتوس در نظر دارند تا با فروختن چند بازیکن، بودجه کافی برای خرید ستاره‌های جدید مدنظرشان را فراهم کنند.

نقشه یووه برای ریخت‌وپاش بزرگ در نقل‌وانتقالات تابستانی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که دوران حضور چند بازیکن باتجربه در رختکن یوونتوس به پایان خود نزدیک شده و مدیران یووه برای جوان‌گرایی و همچنین بالانس تراز مالی خود قصد دارند تا برای فروش ستاره‌هایی مثل فدریکو کیه‌زا، آندره ربیو و ماتیاس سوله اقدام کنند.

این تصمیم در شرایطی گرفته شده که یووه برای رسیدن به ترکیبی قدرتمند و حضور مقتدرانه در فصل ۲۵- ۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا مجبور است بازیکنانی که دستمزد بالایی دریافت می‌کنند را به فروش برساند تا اجازه جذب ستاره‌های نوظهور و جوان را برای ترکیب خود داشته باشند.

از همین رو، آنها پیشنهادات دریافتی برای چند بازیکنشان را بررسی خواهند کرد؛ یکی از آنها ماتیاس سوله مهاجم  ۲۰ ساله‌ای است که به صورت قرضی در فروزینونه توپ می‌زند و تا به اینجای رقابت‌های سری‌آ ۱۰ گل به ثمر رسانده. دیگر بازیکنی که آینده مطمئنی در یوونتوس ندارد، آدرین ربیو فرانسوی است که قرارداد او تابستان آینده به اتمام می‌رسد. بازیکن بعدی هم فدریکو کیه‌زا، وینگر تهاجمی بانوی پیر است که یکسال‌و‌نیم دیگر تا پایان زمان قراردادش باقی مانده.

کیه‌زا در مسیر آنفیلد؟

قرارداد فدریکو کیه‌زا مهاجم ۲۶ ساله و ایتالیایی یووه در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی درباره ابراز تمایل لیورپول به او مطرح بود. در این شرایط که صحبت‌هایی از جدایی احتمالی محمد صلاح از لیورپول در تابستان آینده به گوش می‌رسد، سران آنفیلد به دنبال یک ستاره برای جانشینی او هستند و کیه‌زا در رادار قرمزها قرار دارد و شانس حضورش در آنفیلد بیشتراز سایر گزینه‌هاست.

ایجنت این بازیکن در جریان بازی شنبه شب یوونتوس مقابل فروزینونه در استادیوم آلیانتس حاضر بود و به نظر می‌رسد بعد از به بن‌بست رسیدن مذاکرات قبلی طرفین، این آخرین دور از گفتگوهای مدیران بانوی پیر با ایجنت کیه‌زا برای تمدید قرارداد او تا سال ۲۰۲۶ باشد. از حوالی باشگاه اخباری به بیرون درز کرده که مدیران یووه برچسب ۴۰ میلیون یورویی را روی این ستاره ایتالیایی که نقش به‌سزایی در قهرمانی آتزوری در یورو ۲۰۲۰ داشته است، گذاشته‌اند.

گزینه‌های مدنظر بینکونری

تئون کوپمینرس هافبک آتالانتا، آلبرت گودموندسون هافبک جنوا، لوئیس فرگوسن هافبک بولونیا و فلیپ آندرسون هافبک لاتزیو که قرارداد او در تابستان آینده به پایان می‌رسد، از اهداف جدی یوونتوس در پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تابستان بعدی برای تقویت خط میانی و حمله بیانکونری خواهند بود.

در همین حال بانوی پیر عملکرد گئورگی سوداکوف هافبک تیم شاختار دونتسک اوکراین، لازار سامارازیچ هافبک اودینزه و  ادرسون ژوزه هافبک آتلانتا را برای خرید احتمالی رصد می‌کند.

 سران یووه پیشتر با چند واسطه برای پیگیری وضعیت لوئیس فرگوسن تماس برقرار کرده بودند و حالا فقط توافق‌های نهایی با مدیربرنامه اسکاتلندی این بازیکن برای امضای قرارداد و پوشیدن لباس یوونتوس باقی مانده است.

برچسب ها
کد خبر : 2804
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار