loader
15:13
0
کد خبر : 14043

سقف دستمزدهای بارسلونا برای فصل آینده چه تغییری خواهد کرد؟

بارسلونا حالا آزادی بیشتری در فصول نقل‌وانتقالات آینده خواهد داشت.

سقف دستمزدهای بارسلونا برای فصل آینده چه تغییری خواهد کرد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بارسلونا در پنجره‌های بعدی نقل و انتقالات مثل تابستانی که گذشت، در ثبت قرارداد بازیکنان جدید، دست‌وپابسته نخواهد بود.

لالیگا ساعاتی پیش سقف دستمزدهای هر باشگاه برای پنجره نقل‌وانتقالات زمستان 2025 را اعلام کرد و براساس ارقام منتشر شده، سقف دستمزدهای باشگاه بارسلونا از 204 میلیون یورو به 426 میلیون یورو افزایش می‌یابد که رقم جدید در مقایسه با رقم سال جاری، 222 میلیون یورو افزایش داشته است. 

سقف دستمزدهای بارسلونا طی سالیان اخیر، کوتاه‌ و کوتاه‌تر شده است. در سپتامبر 2022، این رقم 656 میلیون یورو و در فوریه 2023، این رقم به 648 میلیون یورو کاهش یافت اما از پنجره زمستانی اخیر، افت قابل‌توجهی رقم خورد تا سقف دستمزدهای بلوگرانا به 270 و سپس در تابستان 204 میلیون یورو برسد. 

سقف دستمزد کنونی، حداکثر میزان رقمی است که باشگاه می‌تواند در زمستان هزینه کرده و برنامه‌های عملیاتی باشگاه برای پنجره بعدی نقل و انتقالات را نیز تعیین می‌کند. این سقف دستمزد شامل ارقامی است که برای بازیکنان، سرمربی، کادرفنی، تیم رزرو، آکادمی و سایر بخش‌های فوتبالی هزینه می‌شود.

در تابستان 2024 بارسلونا با خروج بازیکنانی چون ایلکای گوندوعان، کلمن لنگله، ویتور روکه، مارکوس آلونسو، ژائو فلیکس، ژائو کانسلو و سرجی روبرتو و فروش بازیکنان دیگری چون میکا فایه، مارک گیو، شادی ریاض و خولیان آرائوخو که جزو تیم اصلی نبودند، صرفه‌جویی قابل توجهی انجام داد. اگرچه دنی اولمو و پائو ویکتور، ورودی‌های جدید کاتالان‌ها در این تابستان بودند.

همه این خروجی‌ها به بارسلونا کمک کرده تا با بهبود شرایط مالی‌اش، به قانون 1:1 نزدیک شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و در صورت بازگشت بارسا به نیوکمپ و یافتن راه‌حل برای استودیوهای باشگاه، این مشکل می‌تواند حل شود. 

برچسب ها
کد خبر : 14043
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار