loader
19:59
0
کد خبر : 7848

خبر تلخ برای جامعه ورزش؛ بازیکن فوتسال درگذشت

علی اسعدی، بازیکن خوش تکنیک و مشهدی فوتسال ایران که چندی پیش به علت ایست قلبی به کما رفته بود، ساعتی پیش دارفانی را وداع گفت.

خبر تلخ برای جامعه ورزش؛ بازیکن فوتسال درگذشت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علی اسعدی بازیکن مشهدی و ۳۳ ساله فوتسال ایران که فصل گذشته در تیم سن ایچ ساوه توپ زد، روز جمعه شش خردادماه پس از انجام تمرینات انفرادی دچار نارسایی قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید که به علت ایست قلبی به کما رفت. در طول دو روز، قلب اسعدی دو مرتبه احیا شد، اما وضعیت وی در ادامه وخیم‌تر گردید و دو کلیه‌اش از کار افتاد

با این حال، ظهر امروز خانواده وی تصمیم گرفتند با اهدای عضو این چهره به یادماندنی موافقت کنند و از ادامه درمان که بیهوده پیش می‌رفت، منصرف شوند.

اسعدی از بازیکنان مطرح فوتسال ایران به شمار می‌رفت و سال‌ها با پیراهن فرش آرا مشهد در لیگ برتر به میدان رفته بود و همچنین به عنوان لژیونر در لیگ‌های چین (تیم هانگژو) و عراق (تیم نفت الوسط) نیز حضور داشته است.

مرحوم اسعدی دو فصل پیش در لیگ چین شاغل بود و با انجام هشت بازی در نیم فصل دوم ، ۱۲ بار برای تیم هانگژو موفق به گلزنی شد و با این تیم در پایان فصل با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین لیگ چین به مقام نایب قهرمانی دست یافت .

برچسب ها
کد خبر : 7848
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار