loader
05:57
0
کد خبر : 4272

خبر مذاکره پرسپولیس با دو بازیکن خارجی جدید؛ گران و خیلی ارزان

درحالی که به نظر می‌رسد پرسپولیس در این فصل دیگر بازیکن جدیدی به خدمت نگیرد اما اخباری از گوشه و کنار نیز در رابطه با تلاش این باشگاه برای جذب یک بازیکن خارجی به گوش می‌رسد.

خبر مذاکره پرسپولیس با دو بازیکن خارجی جدید؛ گران و خیلی ارزان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پرسپولیس خودش را برای برگزاری هفته بیست و دوم لیگ برتر و بازی حساس برابر گل‌گهر سیرجان آماده می‌کند. از طرفی بعد از جذب چند بازیکن موثر در نقل و انتقالات زمستانی تا حدودی لاین آپ تیم قوی‌تر از نیم فصل اول شد هرچند برخی بازیکنان از جمله شهاب زاهدی، محمد عمری، میلاد سرلک از تیم جدا شده و نام مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی هم به دلیل مصدومیت از لیست تیم خارج شد و این در برخی پستها پرسپولیس را با کمبودهایی مواجه کرده است به طوری‌که اوسمار ویرا سرمربی برزیلی به عنوان مهاجم نوک تخصصی فقط عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی جوان را در اختیار دارد.

با این‌وجود و درحالی‌که زمان نقل و انتقالات به پایان رسیده هنوز گاهی اخباری در ارتباط با جذب بازیکن جدید خارجی از سوی پرسپولیس به گوش می‌رسد. سایت ترنسفرمارکت که اخبار مربوط به نقل و انتقالات را در سراسر جهان پوشش می‌دهد به تازگی اعلام کرده پرسپولیس با دو بازیکن خارجی در حال مذاکره است.

براساس خبری که شاید یک مانور رسانه‌ای باشد اعلام شده که پرسپولیس با کارلوس ولا بازیکن ۳۵ ساله بخش تهاجمی اهل مکزیک و مارکو ملی هافبک تهاجمی ۲۴ ساله ایتالیایی درحال انجام مذاکراتی برای پیوستن به این تیم است.

کارلوس ولا که در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۸ لباس تیم ملی مکزیک را به تن کرد ۷۲ بازی و ۱۹ گل ملی را به نام خودش با پیراهن این تیم رقم زد. این بازیکن که حضور جام جهانی ۲۰۱۰، جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ و جام جهانی ۲۰۱۸ را به‌ همراه تیم ملی فوتبال مکزیک را در کارنامه خود دارد، در تیم‌های مطرحی چون آرسنال، سلتاویگو، اوساسونا، وست بروموویچ، رئال سوسیداد و لس آنجلس اف سی بازی کرده است. او سال گذشته و در ترکیب تیم لس آنجلس و در مجموع ۴۹ مسابقه ۱۴ گل زد و ۱۱ پاس گل نیز داد و بیشتر به عنوان مهاجم مرکزی در ترکیب این تیم بازی کرد هرچند او ۱۰ بازی هم به عنوان وینگر راست بازی کرد.

اما دیگر بازیکنی که گفته می‌شود با پرسپولیس مذاکره کرده مارکو ملی هافبک تهاجمی ایتالیایی است که سابقه بازی در تیم‌های رده سنی ایتالیا را در کارنامه دارد. او که عضو باشگاه فیورنتینا بود چند سالی به عنوان بازیکن قرضی در سری های پایین‌تر ایتالیا بازی کرد. این هافبک ۲۴ ساله در این فصل و در ۲۳ بازی ۴ گل و ۱ پاس گل را به همراه یووه استابیا در سری C ایتالیا رقم زد آنهم در حالی که بیشتر به عنوان هافبک میانی و در چند بازی نیز در پست هافبک تهاجمی بازی کرد.

گران و ارزان

در حالی که ترنسفر مارکت قیمت کارلوس ولا را یک میلیون و ۲۰۰ هزاریورو اعلام کرده، مارکو ولی ۱۰۰هزاریورو ارزشگذاری شده است. اینکه پرسپولیس با وجود نیاز به مهاجم نوک متخصص با بازیکنانی که بیشتر تخصصشان بازی در هافبک تهاجمی و وینگر است مذاکره می‌کند هم جالب توجه است. باید دید آیا این خبر صحت دارد یا فقط یک بازی رسانه‌ای برای وصل کردن این دوبازیکن به باشگاه پرسپولیس یا احیانا دیگر باشگاه‌هاست.

برچسب ها
کد خبر : 4272
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار