loader
18:26
0
کد خبر : 11858

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ خداحافظی اشک‌بار بلین با سامورایی‌ها + عکس

سرمربی فرانسوی ژاپن با شکستی تلخ تیم ملی والیبال این کشور را ترک می‌کند.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ خداحافظی اشک‌بار بلین با سامورایی‌ها + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ با شکست تلخ ژاپن مقابل ایتالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی والیبال المپیک، کار سرمربی فرانسوی این تیم نیز به پایان رسید.

تیم ملی ژاپن در حالی که نمایشی فوق‌العاده مقابل قهرمان جهان داشت و در آستانه پیروزی مقابل ایتالیا بود، با بازگشت خیره‌کننده حریف از دور رقابت‌های المپیک کنار رفت. این شکست دردناک، به معنای پایان کار فیلیپ بلین سرمربی مطرح فرانسوی در تیم ملی والیبال ژاپن بود. پس از شکست تلخ و نزدیک مقابل ایتالیا، اشک‌های بلین در آغوش شاگردان ژاپنی‌اش مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفت. هواداران والیبال در ژاپن، پس از خداحافظی بلین از او بابت روزهای شیرینی که در والیبال این کشور ساخت تشکر کردند.

این بازیکن و مربی بزرگ والیبال که سابقه یک دهه حضور به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه را دارد، پس از چند سال حضور به عنوان دستیار از سال ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی تیم ملی ژاپن انتخاب شد و در سه سال حضور خود، نقشی بزرگ در پیشرفت تیم ملی ژاپن داشت. او در ژاپن به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ ارومیه و یک نقره و یک برنز لیگ ملت‌های والیبال رسید. بلین ۶۴ ساله پس از پایان کار خود در ژاپن، به تیم هیوندای اسکای واکرز در لیگ کره می‌پیوندد.

برچسب ها
کد خبر : 11858
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار