loader
06:13
0
کد خبر : 3673

خداحافظی تلخ کاپیتان فولاد: شما مایه ننگ هستید!

کاپیتان فولاد خوزستان در واکنش به اتفاقات دیدار فولاد و سپاهان در اینستاگرام خود اعلام کرد آخر فصل این تیم را ترک می‌کند.

خداحافظی تلخ کاپیتان فولاد: شما مایه ننگ هستید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ساسان انصاری از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین بازیکنان و کاپیتان فعلی فولاد خوزستان است که در جریان بازی تیمش مقابل سپاهان به شکل عجیبی مورد توهین برخی هواداران حاضر روی سکوها قرار گرفت.

انصاری که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فولاد در فصل جاری هم به حساب می‌آید و رد پای او تقریباً در همه موفقیت‌های فولاد دیده می‌‌شود؛ امسال ۳ گل ۳ امتیازی برای تیمش زده و ۴ پاس گل به هم ‌تیمی‌هایش داده است. او مقابل سپاهان هم عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست برای تیمش در مقاطعی از بازی مفید باشد. با این حال تعدادی از سکوهای ورزشگاه اختصاصی فولاد روز گذشته به شکل عجیبی به توهین و فحاشی به کاپیتان قرمزپوشان پرداختند؛ موضوعی که صبر انصاری را لبریز کرده و در پستی اینستاگرامی از این هواداران انتقاد کرده است.

انصاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به این اتفاقات نوشت: «همیشه فکر می‌کردم باید سکوت کرد و قضاوت را سپرد به گذر زمان، حتی وقتی به من تهمت زدند و سعی کردند جو را علیه من کنند، باز سکوت کردم که تمرکزم را از دست ندهم و بتوانم همچنان به تیمم کمک کنم. ولی، این بار داستان فرق می‌کند.»

او با بیان اینکه این افراد مایه ننگ خانواده خود هستند، ادامه داد: «دیروز چند نفری که همه می‌دانند از چه کسی خط می‌گیرند و در این چند سال چه بلاهایی سر فولاد آوردند، به خانواده من فحش دادند. وسط فحش دادن‌ها، خودشان را نماینده یکی از اقوام اصیل و عزیز خوزستان معرفی کردند. شما نماینده آن قوم نیستید، شما مایه ننگ خانواده و زن و بچه‌هایتان هستید‌.»

کاپیتان فولاد که از فحاشی‌ها علیه خودش بسیار ناراحت است، در ادامه به ترک این تیم در پایان فصل اشاره کرد: «اگ این فحش‌ها برای این بود که من را از فولاد دور کنید، موفق شدید. این آخرین فصلی‌ست که در فولاد بازی می‌کنم، هر چند سال بعد هم قرارداد دارم.»

انصاری با بیان اینکه تحملش تمام شده، نوشت: «من عاشق فولاد هستم، عاشق مردم خوزستان. با این تیم به همه چیز و همه جا رسیدم‌. قهرمان شدم، شادی کردم، باختم، گریه کردم. در همه این روزهای تلخ و شیرین، سعی کردم صادقانه و با تمام وجود کنار تیمم و هوادارانش باشم ولی احساس کردم تحملم تمام شده. من خانواده دارم و خانواده‌ام از هر چیزی در دنیا برایم ارزشمندتر است؛ حتی از فوتبال و تمام جام و قهرمانی‌هایش.»

کاپیتان فولاد در ادامه استوری خود با تمجید از مردم خوزستان نوشت: «۱۴ سال اینجا زندگی کردم. از مردم خوزستان و هواداران عزیز فولاد، جز شرافت و انسانیت ندیدم. همیشه قدردان خواهم بود و بخشی از قلبم تا ابد اینجا می‌ماند. در ۱۰ بازی آخر فصل، با همه وجودم برای موفقیت فولاد بازی خواهم کرد.»

انصاری در پایان نوشت: «آن بنده‌خداهایی هم که شب و روز جلسه می‌گذارند و خط می‌دهند که به خانواده من فحش داده شود را فعلا واگذار می‌کنم به خدا. فصل که تمام شد و فولاد که آرامش پیدا کرد؛ نوبت به حرف زدن من هم خواهد رسید.»

کاپیتان باتجربه فولاد که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را نیز دارد، در قسمت کپشن پست اینستاگرامی خود نیز یک بیت شعر نوشته است: «مدعی خواست که از بیخ کند ریشه‌ی ما/ غافل از آنکه خدا هست در اندیشه‌ی ما.»

برچسب ها
کد خبر : 3673
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار