loader
10:27
0
کد خبر : 5674

خداحافظی تیاگو سیلوا با چلسی؛ هر چیزی پایانی دارد

اختصاصی / تیاگو سیلوا ستاره برزیلی دنیای فوتبال در پایان فصل استمفورد بریج را ترک خواهد کرد.

خداحافظی تیاگو سیلوا با چلسی؛ هر چیزی پایانی دارد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ماجراجویی تیاگو سیلوا در باشگاه چلسی به پایان خود رسیده است.

این مدافع برزیلی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پایان فصل چلسی را ترک می‌کند. او که تنها برای یک فصل به استمفورد بریج منتقل شده بود، در طول ۴ سال اخیر و با وجود خرید بازیکنان متعدد و سن و سال بالایش، توانست تا بهترین مدافع چلسی در طول این مدت لقب بگیرد.

تیاگو سیلوا در بیانیه‌ای رسمی همراه با باشگاه چلسی در اینباره گفت: «باشگاه چلسی برای من معنا و مفهوم زیادی دارد. من به اینجا آمده بودم تا تنها یک سال اینجا باشم ولی به جای آن چهار سال در این تیم ماندم. فرزندانم در چلسی بازی می‌کنند و عضو این خانواده بودن برایم افتخار بزرگی است و امیدوارم که فرزندانم فوتبال را اینجا دنبال کنند. چلسی تیمی است که همه دوست دارند اینجا باشند.»

او ادامه داد: «من در طول چهار سال حضورم در اینجا همیشه تمام توانم را به کار گرفتم. ولی متاسفانه همه چیز شروع می‌شود، رشد می‌کند و در نهایت پایانی دارد. نمی‌خواهم بگویم که این نقطه پایان است و هنوز درها را باز گذاشته‌ام. امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک بتوانم به اینجا بازگردم. البته در پست و موقعیتی دیگر. عشقی که نسبت به چلسی دارم، وصف‌ناپذیر است و فقط می‌توانم از باشگاه تشکر کنم. زمانی که من کارم را اینجا آغاز کردم، در طول پاندمی کرونا بود و هواداران زیادی به ورزشگاه نمی‌آمدند ولی از طریق شبکه‌های اجتماعی حس خاص و ویژه‌ای آغاز شد. حتی در شرایط عادی هم خداحافظی کردن سخت است ولی وقتی عشق متقابلی در میان باشد، کار به مراتب سخت‌تر خواهد شد.»

این بازیکن ۳۹ ساله در تابستان ۲۰۲۰ از پاری‌سن‌ژرمن به چلسی منتقل شد و در طول ۴ فصل حضور در استمفورد بریج ۱۵۱ بازی برای چلسی برگزار کرد و با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه‌های جهان و سوپرکاپ یوفا رسید.

برچسب ها
کد خبر : 5674
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار