loader
12:40
0
کد خبر : 10240

خداحافظی رضاییان با سپاهان؛ هلدینگ برای رامین دست به جیب شد

رامین رضاییان با هواداران سپاهان خداحافظی کرد و به نظر می رسد مقصد بعدی او استقلال باشد.

خداحافظی رضاییان با سپاهان؛ هلدینگ برای رامین دست به جیب شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رامین رضاییان مدافع - وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان پس از دو سال حضور در این باشگاه تصمیم به جدایی از جمع شاگردان ژوزه مورایس گرفت. او در پایان بازی با مس رفسنجان در فینال جام حذفی نیز اعلام کرده بود که دیگر قصدی برای بازی در سپاهان ندارد اما مدیران این باشگاه اعلام کردند که او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد. با این حال رضاییان همچنان روی درخواست جدایی خود مصر است و امروز هم به صورت رسمی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد.

وداع با طلایی پوشان

رضاییان تا به امروز به صورت رسمی از تیم جدید خود رونمایی نکرده است و با انتشار پستی در فضای مجازی رسماً از هواداران سپاهان خاحافظی کرد. در متن پیام خداحافظی رضائیان آمده است: «با افتخار دو سال بی نظیر را در کنار شما هواداران عزیز و دوست داشتنی سپاهان سپری کردم. اگر روز قهرمانی خداحافظی کردم فقط بخاطر این بود که دست باشگاه را باز بزارم برای گرفتن بازیکن چون میدونستم وقت خیلی کمی برای بازی‌های پلی آف دارند. من نه بخاطر پول به اصفهان امدم نه بخاطر پول رفتم من زندگیه فوتبالیمو جور دیگه ای یاد گرفتم که فکر کنم توی این دو سال به شما ثابت شد. صداقت و شرافت و احترام و باید اینجا با قلبم بنویسم خیلی دوستون دارم.»

توافق نهایی با استقلال؟

شایعاتی منتشر شده که رامین رضاییان با استقلال به توافق نهایی رسیده اما امضای قرارداد منوط به دریافت بخشی از مبلغ قرارداد این بازیکن شده است.نکته جالب اینکه هنوز هلدینگ خلیج فارس پولی بابت قرارداد رامین رضاییان به حساب باشگاه واریز نکرده و به همین دلیل هم یکی از جنجال ترین قراردادهای فوتبال ایران تا این لحظه امضا نشده است اما به محض واریز پیش پرداخت باشگاه استقلال از رضاییان رونمایی خواهد کرد. البته این امکان هم وجود دارد که در صورتی که پول پیش پرداخت رضاییان فراهم نشود، احتمال اینکه این بازیکن زیر توافقش با آبی‌ها بزند و با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شود، بسیار زیاد است. ضمن اینکه استقلال باید مبلغی در حدود 15 میلیارد تومان هم بابت دریافت رضایت نامه رضاییان به باشگاه سپاهان پرداخت کند.

هلدینگ برای رامین دست به جیب شد

ظاهرا یکی از مباحث مطرح شده در جلسه شب گذشته باشگاه استقلال با هدلینگ خلیج فارس مربوط به پرداخت پیش قرارداد رامین رضاییان بوده است.شنیده می شود مدیران هلدینگ نیز برای پرداخت 100 میلیارد به حساب باشگاه قول مساعد دادند که براساس پیگیری‌ها مشخص شد این مبلغ امروز به حساب باشگاه استقلال واریز شده است.از طرفی با توجه به جلسه‌ای که شب گذشته بین مدیریت استقلال و مدیر برنامه‌های رامین رضاییان برگزار شده و آبی‌ها منتظر تزریق منابع مالی برای نهایی کردن این قرارداد بودند، به نظر می‌رسد حالا مشکلی برای جذب مدافع فصل گذشته سپاهان وجود ندارد.به نظر می رسد اگر استقلال بتواند پرداختی های سپاهان و رضاییان را تا امروز فراهم کند شاید تا ساعتی دیگر شاهد رونمایی از یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر باشیم.

برچسب ها
کد خبر : 10240
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار