loader
03:19
0
کد خبر : 6360

خداحافظی شکوهمند در دراگائو؛ اشک‌های بی‌امان طارمی

مهدی طارمی گل برتری پورتو مقابل بوآویشتا را در دقیقه 8+90 زد تا آخرین بازی او در استادیوم خانگی با جشن و اشک‌های ستاره ایرانی همراه باشد.

خداحافظی شکوهمند در دراگائو؛ اشک‌های بی‌امان طارمی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پورتو در دو هفته آینده دو مسابقه خارج از خانه در لیگ برتر و فینال جام حذفی پرتغال مقابل براگا و اسپورتینگ لیسبون دارد و به همین دلیل دیدار شب گذشته آنها مقابل بوآویشتا، آخرین بازی اژدها در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در ورزشگاه دو دراگائو بود.

مهدی طارمی با اینکه هفته قبل یک گل زد و یک پاس گل داد، در دیدار یکشنبه شب برابر بوآویشتا به‌عنوان یار جانشین از دقیقه ۵۹ به زمین آمد، ولی در همین مدت کوتاه هم دوباره توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و با گرفتن یک اخراجی از تیم حریف و زدن گل دوم و برتری تیمش در دقیقه ۸+۹۰ استثنایی کار کرد تا وداع شکوهمندانه و البته تلخی داشته باشد.

ستاره ایرانی پورتو در آخرین حضورش در ورزشگاه دو دراگائو شب دراماتیکی با زدن گل لحظه آخری برای پیروزی تیمش داشت و پس از باز کردن دروازه بوآویشتا خوشحالی کوتاه مدتی داشت و پس از آن فقط اشک می‌ریخت که این اتفاق پس از سوت پایان بازی هم رخ داد.

مهدی طارمی که چهار سال فوق‌العاده را همراه با پورتو داشت و همراه با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام فوتبال پرتغال رسید و حضور در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی مقابل تیم‌های بزرگ مثل چلسی، یوونتوس، لیورپول و... را تجربه کرد، یکشنبه شب آخرین بازی خود با پیراهن اژدهایان را در ورزشگاه دو دراگائو انجام داد و به شدت از این اتفاق ناراحت بود.

ستاره ایرانی پورتو که خودش را برای انتقال به اینتر میلان آماده می‌کند، پس از پایان بازی به شدت گریه می‌کرد و سرش را روی دوش هم‌تیمی‌ها و مربیان گذاشته بود تا کمی آرام شود و لحظاتی بعد هم به سمت تماشاگران رفت و از آن‌ها خداحافظی کرد.

گلزنی طارمی و اشک‌هایش در پایان بازی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و در شبکه‌های اجتماعی پرتغال داشت. رسانه «Play Maker» در خصوص این بازی نوشت: مهدی طارمی برای خداحافظی با دراگو گلزنی کرد. او دهمین گل خود را در این فصل به ثمر رساند. این مهاجم ایرانی نودمین گل خود را در ۱۸۰ بازی برای پورتو به ثمر رساند (۴۶ پاس گل) که میانگین نیم گل در هر بازی است.

پایگاه خبری رکورد نوشت: مهدی طارمی با گلزنی در دقیقه ۸+۹۰ پیروزی را برای پورتو به ارمغان آورد.

بسیاری از صفحات هواداری پورتو در شبکه‌های اجتماعی هم ضمن تمجید از طارمی به گلزنی او در آخرین بازی در ورزشگاه دراگائو پرداختند.

رسانه «GoalPoint» هم نوشت: طارمی در آخرین بازی در دراگائو گلزنی کرد و بهترین بازیکن زمین شد.

پایگاه خبری «publico» پرتغال هم نوشت: طارمی در روز خداحافظی با هواداران پورتو، جایگاه سومی را به این تیم تقدیم کرد.

«PortugueseSoccer» هم نوشت: طارمی با گلزنی در لحظات پایانی، رده سوم را برای پورتو به ارمغان آورد.

«Actu Foot Stats» هم به آمار طارمی در این فصل اشاره کرد که در ۳۳ بازی ۱۰ گل و ۶ پاس گل ثبت کرده است.

«Cabine Desportiva» هم نوشت: همه چیز شاعرانه بود. طارمی در آخرین بازی در دراگائو گلزنی کرد و اشک ریخت.

«BolaNaRedePT» نوشت: طارمی با گلزنی در دقیقه ۹۸ به قهرمان تیمش تبدیل شد و ورزشگاه دراگائو را به وجد آورد.

رسانه «sport tv» هم ضمن انتشاری ویدئویی از گریه کردن طارمی در آخر بازی به این اتفاق احساسی واکنش نشان داد.

خلاصه بازی پورتو ۲ - ۱ بوآویشتا | گلزنی طارمی در دقیقه ۹۷ را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 6360
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار