loader
13:39
0
کد خبر : 4098

خشم باورنکردنی رونالدو در شب باخت تیمش مقابل اسلوونی

اختصاصی/ تیم ملی پرتغال در دیداری دوستانه با نتیجه ۰-۲ مغلوب اسلوونی شد و کریس رونالدو هنگامی که زمین مسابقه را ترک می‌کرد، به شدت عصبانی بود و به داور چهارم پرخاش کرد.

خشم باورنکردنی رونالدو در شب باخت تیمش مقابل اسلوونی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کریستیانو رونالدو ستاره ۳۹ ساله باشگاه النصر و تیم ملی پرتغال که بازی قبلی تیم ملی کشورش مقابل سوئد را از دست داده بود، در بازی دوستانه تیمش مقابل اسلوونی به میدان رفت.

این بازی دوستانه در شرایطی برگزار شد که پرتغال در بازی قبلی‌اش توانسته بود تا در غیاب رونالدو ۲-۵ سوئد را شکست دهد و با روند ۱۱ برد متوالی زیر نظر روبرتو مارتینز، امیدوار بود تا در این دیدار دوستانه که رونالدو نیز در ترکیب تیمش حضور داشت به برد آسان و دلنشینی دست بیابد.

اما گل‌های آدام سرین و تیمی السنیک در نیمه دوم، باعث شد تا در کمال تعجب اسلوونی، حریف نامدارش را به زانو در بیاورد و همین موضوع خشم رونالدو را به همراه داشت.

تصاویر منتشر شده از چهره رونالدو در هنگام ترک زمین گویای همه چیز هست.

عملکرد ضعیف پرتغال و رونالدو

در جریان این بازی پرتغال ۱۰ شوت به سمت دروازه حریف داشت که سهم رونالدو از این ده شوت، تنها ۲ شوت بود. پرتغالی‌ها نتوانستند از هیچ یک از این موقعیت‌ها بهره ببرند و بدون گلزنی زمین را ترک کردند. رونالدو به ندرت در حرکات تیمش مشارکت داشت و در بیشتر زمان بازی به دنبال گرفتن خطا و اعتراض به داوران بود و اعتقاد داشت که داوران بین دو تیم تبعیض قائل می‌شوند.

بعد از اتمام بازی هم رونالدوی ۳۹ ساله با چهره ای خشمگین به سمت تونل حرکت کرد و هنگام ترک زمین هم عصبانیت در چهره‌اش موج می‌زد.

رونالدو در حال خروج از زمین، با عصبانیت عدد ۲ را به داور چهارم نشان داد و معتقد بود که در ۲ صحنه داور باید برای تیمش پنالتی می‌گرفته. او به علاوه الفاظ ناشایستی را هم خطاب به داور چهارم به زبان آورد و طبق لب‌خوانی‌های انجام شده، به او گفت: «لعنت به تو.»

این رفتار ممکن است برای کاپیتان پرتغال عواقبی را به همراه داشته باشد؛ چرا که توهین به داور، با محرومیت روبرو خواهد شد. پرتغال که در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با تیم‌های جمهوری چک، ترکیه و گرجستان هم گروه است، در ماه‌های پیش‌رو، سه دیدار دوستانه با فنلاند، کرواسی و ایرلند خواهد داشت تا به آمادگی کافی برای حضور در یورو دست بیابد.

صحبت‌های کانسلو در پایان بازی

در پایان این مسابقه، ژائو کانسلو در گفتگو با شبکه رادیویی RTP کوشید تا کمی از دوستش، رونالدو دفاع کند و در مورد او گفت: « رونالدو بازیکن مهمی است و ۱۵ سال با مسی برای کسب توپ طلا رقابت کرده؛ ولی اوج دوران یک فوتبالیست بین ۲۵ تا ۳۲ سالگی اوست. رونالدو بازیکن مهمی برای ماست ولی تیم ملی کاملا به او وابسته نیست.»

این‌طور به نظر می‌رسد که رقابت‌های این دوره یورو، آخرین حضور رونالدو در این تورنمنت برای تیم ملی پرتغال باشد؛ پرتغالی‌ها در سال ۲۰۱۶ با اتکا به مهارت‌ها و توانایی‌های کاپیتان رونالدو به قهرمانی یورو رسیدند و امیدوارند که در این دوره نیز بتوانند این موفقیت را تکرار کنند.

برچسب ها
کد خبر : 4098
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار