loader
14:56
0
کد خبر : 4767

خشم مربی یونانی گل‌گهر از داور بازی با هوادار: ما را مسخره نکنید

گل گهر در روزی که نیاز به برد داشت تا شرایطش در جدول را استحکام ببخشد در یک بازی حساس و نزدیک مغلوب هوادار شد.

خشم مربی یونانی گل‌گهر از داور بازی با هوادار: ما را مسخره نکنید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مارینوس اوزینیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر از شکست خارج از خانه برابر هوادار بشدت نارحت بود و در حالی که با صدای بلند صحبت می کرد گفت: هدف‌مان را از قبل می‌دانستیم و آمده بودیم برنده این بازی شویم. همچنین از اول فصل می‌خواستیم یکسری بازیکن را آماده کنیم. ما دوست نداریم اینطور ببازیم.»

درباره رقیب صحبت نمی‌کنم

دوست ندارم درباره تیم هوادار صحبت کنم، برای اینکه طبیعی است آنها آمده بودند که با قدرت بازی کنند و اجازه ندهند ما کاری را انجام بدهیم.

همیشه احترام گذاشتم

بهتر است بعضی وقت‌ها بگویند امروز، روز شماست و باید ببازید، نه اینکه ما را مسخره کنند. چگونه می‌خواهند سطح فوتبال را عوض کنند؟ از اول فصل اشتباهات محرزی علیه ما می‌شود. من همیشه احترام گذاشته‌ام و هیچ اتفاقی نیفتاده است اما امروز ما را مسخره کردند.

بازیکنان حق دارند اعتراض کنند

من از اول فصل همیشه به بازیکنانم قبل از بازی گفته‌ام که حق ندارند به داور اعتراض کنند اما حق دارند و می‌بینید که چه اتفاقاتی می‌افتد. ما مشکلی نداریم اما نه اینکه به خاطر یکسری مسائل دیگر که تیم مقابل باید ببرد، ما باید ببازیم. از دقیقه اول مشخص بود که داور می‌خواهد چه کار کند. در کل آرزوی خوب برای تیم هوادار و مسعود شجاعی دارم.

برچسب ها
کد خبر : 4767
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار