loader
14:49
0
کد خبر : 3216

خشم ناتمام ایمن حسین از فغانی؛ از مرگ پدر بدتر!

مهاجم سرشناس تیم ملی عراق می گوید که شوک ناشی از اخراج در بازی برابر اردن سنگین تر و تلخ تر از مرگ پدرش بوده است.

خشم ناتمام ایمن حسین از فغانی؛ از مرگ پدر بدتر!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ایمن حسین در آخرین بازی تیم نیروی هوایی در لیگ عراق هت تریک کرد و نقش کلیدی را در پیروزی پرگل 4، یک برابر النفط ایفا کرد. با اینحال او هنوز با حواشی پیرامون اخراجش در بازی برابر اردن در رقابت های جام ملت های آسیا قطر2023 درگیر است. اخراجی که یک سر آن علیرضا فغانی داور ایرانی حاضر در این مسابقه بود. فغانی در این بازی مهاجم تیم  ملی عراق که شانس اول آقای گلی رقابت ها بود به دلیل شادی پس از گل با اخطار دوم  جریمه و اخراج کرد.

تصمیمی که جنجال برانگیز شد و فغانی را نیز از سوی عراقی ها تحت فشار زیادی قرار داد؛ هرچند کنفدارسیون فوتبال آسیا و کمیته داوران مسابقات از این داور ایرانی و تصمیمش دفاع کرد.

با اینحال با گذشت بیش از یکماه از حذف عراق از جام ملت ها ایمن حسین هنوز دراین رابطه مورد سوال قرار می گیرد و البته از تصمیم فغانی عصبانی است. او در آخرین اظهار نظرش  اعلام کرده که اخراجش در بازی برابر اردن تاثیرمنفی بیشتری از شوک ناشی از مرگ پدرش داشته است.

پدر ایمن حسین که یک افسر ارتش عراق بود در سال 2008 و در حمله القاعده به عراق کشته شد و حالا این بازیکن تیم ملی عراق که بارها صحبت حضورش در فوتبال ایران و تیم های پرسپولیس و استقلال بوده کارت قرمزی که فغانی به او داد از این فاجعه شوکه کننده تر می داند.

ایمن حسین، مهاجم تیم ملی عراق، گفت که اخراج او در بازی با اردن در جام ملت‌های آسیا بیشتر از شوکه شدنش از مرگ پدرش روی او تاثیر گذاشته است. ایمن حسین که در یک پادکست صحبت می کرد در این رابطه گفت:« وقتی داور کارت قرمز را مقابل صورتم گرفت، شوک شدیدی را دریافت کردم که از قوی تر از شوک ناشی از شنیدن خبر درگذشت پدرم بود. هنوز نمی توانم صحنه اخراجم را ببینم. گل را تماشا می کنم اما صحنه های بعدی را نمی بینم.»

بعد از اخراج او در دقیقه 77 بازی با اردن که حاصل یک جشن بعد از گل طولانی بود جنجال بزرگی را به وجود آوردو حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا را وادار به پاسخگویی و انتشار بیانیه کرد:« اخطار دوم ایمن حسین شماره 18 تیم ملی عراق به دلیل تاخیر بیش از حد در شروع بازی داده شد و این بازیکن به دلیل ارتکاب به تخلف مستحق کارت زرد دوم بوده است.» در این بیانیه همچنین آمده بود:« این بازیکن بعد از گل بازی را بیش از حد به تعویق انداخت و داور سه بار به او تذکر و در نهایت اخطار دوم را داد. با این حساب اخطار دومی که حسین دریافت کرد، تصمیم درست داور و براساس قوانین بازی بود.»

برچسب ها
کد خبر : 3216
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار