loader
04:05
0
کد خبر : 3183

خط و نشان مدیرعامل مس؛ امروز پول ندهند با محرم می‌روم!

اختصاصی/ مدیرعامل مس رفسنجان در واکنش به غیبت محرم نویدکیا در تمرین تیمش کارخانه را تهدید به استعفا کرد!

خط و نشان مدیرعامل مس؛ امروز پول ندهند با محرم می‌روم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پس از پیروزی ۲- صفر مس رفسنجان مقابل استقلال در رقابت های جام حذفی، ناگهان شوک بزرگی به مسی ها وارد شد.

محرم نویدکیا، سرمربی مسی ها در میسکدزون ورزشگاه شهدای رفسنجان اعلام کرد اگر تا ۲،۳  روز آینده به اعضای تیم پرداختی نداشته باشند و دریافتی هر نفر به ۵۰ درصد نرسد، دیگر در تمرینات حضور پیدا نخواهد کرد.

حالا از رفسنجان خبر می‌رسد که نویدکیا پای حرفش ایستاده و پس از بازی با استقلال به اصفهان رفته و برای شرکت در تمرینات به رفسنجان برنگشته است. به همین بهانه با حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان صحبت کردیم. او در پاسخ به سوال خبرنگار سایت فوتبال برتر و در واکنش به این اتفاق درحالی که به شدت از شرایط ناراحت بود گفت: مدیران کارخانه قول دادند تا امروز پرداختی داشته باشند. دیشب لیست اعضای تیم را گرفتند تا پول بدهند.

پورمحمدی ادامه داد: محرم حق دارد ناراحت باشد و من هم خسته شدم. زمانی که نویدکیا آمد، از طرف مدیریت به بازیکنان قول داد دریافتی داشته باشند و الان هم پای حرفش ایستاده است. امیدواریم شرکت امروز پول بدهد؛ چون اگر این اتفاق نیفتد، یعنی دوست ندارند من باشم و من هم مثل نویدکیا از مس خواهم رفت.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا امروز به حساب مسی‌ها پولی واریز خواهد شد یا خیر

برچسب ها
کد خبر : 3183
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار